Witam!!! Problem z silnikiem 2.0 150 KM (bez gazu). Auto do tej pory pracowało jak należy, zakupione w maju 2017 z przebiegiem 209 000. Dziś ma przejechane 236 656 i dzieją się co chwila cuda niewidy, a ostatnio szarpanina z silnikiem. Objaw ma jakby nie paliła na jeden gar ( jest ich 4). Wezwałam chłopaka z INPA i po podłączeniu okazało się że wywala zapłon na 3 cylindrze, zainwestowałam więc 600zł zakupiłam 4 nowe cewki BOSCH ( zamienniki bo oryginału już nie produkują) oraz 4 świeczki też bosch. Po wymianie tych części samochód zrobił 2 km po czym z powrotem wrócił na warsztat. Teraz to wygląda tak, że dojeżdża tylko od przystanku do przystanku, trzeba się zatrzymać zgasić autko wypalić papieroska, odpalić spowrotem tylko po to żeby dojechać do kolejnego przystanku i powtórzyć czynność. Co było w niej robione: 12.05.2017- zakup BMW ( sprowadzona ze Szwajcarii, kupiona w Radomiu) 16.05.2017- wymiana oleju, filtrów i całego rozrządu ( warsztat samochodowy) 19.06.2017- wymiana przednich amortyzatorów ( serwis BOSCH) 01.07.2017- wymiana gumek na zaworach 25.08.2017-wymiana amortyzatorów tył ( serwis BOSCH) 16.10.2017- wymiana modułu PDC i Haka Holowniczego ( utopiły się w wodzie) 13.11.2017- wymiana regulatora napięcia na alternatorze ( ładował do 17,3 na mierniku) 29.12.2017- Wymiana koła pasowego alternatora ( samodzielna naprawa) 31.01.2018- wymiana cewek zapłonowych, świec, uszczelki pod podstawą filtra oleju i pod chłodniczką oleju ( cewki i świece BOSCH, samodzielna naprawa) I nadal auto nie jeździ jak powinno dlatego proszę o jakieś podpowiedzi co może być nie tak. Jak sami widzicie trochę już włożyłam w to auto poza kosztem zakupu i chciałabym się w końcy nim nacieszyć nie żyć ze świadomością, że BMW oznacza tylko Będziesz Mieć Wydatki. Pozdrawiam Kasia.