Skocz do zawartości

Ant5

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 550i

Osiągnięcia Ant5

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć koledzy, Oglądałem to auto ze znajomym i mogę stwierdzić, że kolega alexanderM bardzo delikatnie je opisał. Oprócz tego wszystkiego o czym wspomniał to mogę dodać jeszcze: - auto praktycznie całe malowane, grubości na mierniku zaczynały się od 200 a kończyły na ponad 1200 (chyba w okolicy słupka przedniego). Praktycznie większość elementów w innej grubości, łącznie z dachem który też nie miał pierwszego lakieru. We wnękach 180um, sprawdzałem w swojej rok starszej i jest 90-100. Nam Pani powiedziała że niedawno miała przygodę z drzewem i była malowana prawa strona. Wartości po 500-600um nie były w tym aucie rzadkością. Zapomniałem sprawdzić progi. - dwa błędy w silniku, jeden ze sterownikiem, drugi z przepustnicą - jakieś błędy połączeń (klema, jednostka sterująca - monitor) - błąd związany prawdopodobnie z nivo lub z jego sterowaniem (air spring loss network managment/ air spring alive error) - błąd z ogrzewaniem lub klimatyzacją (czujnik zaparowania lub przepustnica świeżego powietrza, ale nie był to AUC) - przednia lampa po jednej stronie była niżej niż błotnik a po drugiej stronie była wyżej - tylne lampy krzywo spasowane, widoczne bez specjalnego przyglądania się - wyciek lub widoczne zapocenie z silnika (widoczny od strony kierowcy pod osłoną górną silnika) - tylne tarcze mocny rant, więc przy następnej wymianie z klockami pójdą - nie działały wysuwane podudzia obu foteli. - chcieliśmy się przejechać, natomiast samochód najzwyczajniej nie odpalił bo miał słaby akumulator lub coś co robi zwarcie go wyładowuje (Pani mówiła że tego samego dnia jeździła a mimo to taki zonk) To wszystko wyszło w garażu. Nie jestem w stanie za bardzo ocenić jak to auto wygląda w słońcu, ale nie spodziewam się rewelacji. Jeśli chodzi o wnętrze, to mam e61 z podobnym przebiegiem i u mnie środek wygląda dużo lepiej. To na co jeszcze zwróciłem jeszcze uwagę to różne miesiące przeglądów technicznych w tym brak przeglądu technicznego w 2013 i 2018 roku. Dodatkowo samochód ma pierwszego właściciela w Polsce od 15.08.2007 a pierwsza rejestracja dopiero 28.12.2007 (i tak wydana karta pojazdu). Od znajomego wiem, że to auto miało jedną wizytę w serwisie i cztery odczyty z kluczyka plus jakieś info o szkodzie. Nie wnikałem co i jak, bo musiałbym zapłacić a najpierw chciałem to auto zobaczyć. Po oględzinach, dla mnie nie było sensu sprawdzać historii. Samochód ogólnie robi krótkie dystanse w mieście, niezbyt dobre dla DPFa. Parę lat temu podobno miał zmieniany active steering na regenerowany (Pani mówiła, że wszystko ze wspomaganiem OK- nie wiem, nie jeździłem) To chyba wszystko co udało mi się zapamiętać. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.