Skocz do zawartości

mimek

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łańcut

Osiągnięcia mimek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Znalazłem, zwarcie na żółto brązowym kablu stykał się z żółto czerwonym, Wds mi nie pomógł, wg mnie schematy sa mało czytelne
  2. Czy w e46 3.0 sygnał na obrotomierz idzie z cewki czy z czujnika na koma a potem z kompa na który pin w liczniku?
  3. Znajdzie się ktoś kto pomoże skąd bierze sygnał na obrotomierz?
  4. Witam, jak w temacie, mam problem z tym autkiem mianowicie nie działa ekonomizer, obrotomierz i temperatura idzie na max, zrobiłem test zegarów, działa wszystko, obstawiam przerwany kabel ponieważ była deska ostatnio wyciągana. Wiem że napiszecie żeby zajrzeć do WD BMW, ale siedzę od 2 dni w schematach i nie mogę znaleźć który to schemat, potrzebował bym dokładnie skąd bierze sygnał do obrotomierza i przez co idzie do licznika. Jeżeli ktoś byłby w stanie pomóc proszę o podrzucenie takiego schematu zależy mi na czasie. Auto to bmw e46 2002 rok 330Ci (cabrio)
  5. mimek

    BMW E46 323 Kręci nie odpala.

    Tak tylko właśnie nikt tego w okolicy nie chce zrobić.
  6. Witam, mam problem jak w temacie mam bmw e46 z 1999 roku, z silnikiem 2.5 (170KM), po odłączeniu akumulatora na około 2 tygodnie, nie odpali. Kręci cały czas ale nie pali, nie ma iskry i wtryski nie puszczają, wydaje mi się że sygnał z EWS jest błędny do ECU. Teraz tak kolega ma kompa nr 5WK9031 z 2.0 ja mam nr 5WK9037, przełożyłem Kompa, EWS 3, Obrączkę i pestkę. Dalej kręci i nie odpala. Czy na kompie od 2.0 z inną cyfrą na końcu powinien odpalić czy nie. Może przyczyna nie leży w immo tylko podczas naprawy blacharskiej (spawanie) padł jakiś czujnik? Prosiłbym o szybką odpowiedź gdyż spieszy mi się trochę z uruchomieniem auta a nie wiem czy sprawdzać wszystko po kolei czy zająć się immo. Żaden elektryk w okolicy nie chce się podjąć, bo oni specjalizują się w grupie VW.
  7. A jeszcze jedno pytanko bo nigdy nie miałem automatu, czy take skrzynie się często psują, czy tak jak manual?
  8. A czy widział ktoś z was ten samochód na żywo?
  9. To miałbym taką prośbę: jakby ktoś przejeżdzał gdzieś w tamtej okolicy to czy mógłby ją oglądnąć i napisać czy warto ją kupić? Bo ja już kilka razy jeździłem po 600km i okazywały się zupełne złomy...więc jeśli by ktoś mógł mi pomóc i tam zaglądnąć to byłbym wdzięczny.
  10. Witam, od dłuższego czasu szukałem e36 325 ale nie znalazłem odpowiedniej, natomiast zainteresowałem się taką e32: http://moto.allegro.pl/item218471737_czarna_750il_e32_bmw_long_przedluzana.html Więc może powiecie mi czy warto kupić i czy przedłużana wersja nie prezentuje się gorzej od zwykłej?
  11. mimek

    BMW czy Audi

    Więc pomóżcie jeszcze wybrać odpowiednią: http://www.allegro.pl/item211013014_bmw_e36_2_5l_91_92_limuzyna.html http://www.allegro.pl/item210075343_bardzo_zadbane_325i_polecam_.html Jeszcze mnie taka naszła: http://www.allegro.pl/item210033807_piekne_bmw_735i_lpg_tuning_hamanna.html Może znacie te B-mki więc doradźcie coś...
  12. mimek

    BMW czy Audi

    To się pewnie skuszę na BMW :wink:
  13. mimek

    BMW czy Audi

    Czy nie rozpadnie się jak zastosuję turbinkę ok 1 bara? I tak z ciekawości to niewiecie czy by podszedł kolektor od 2.5tds?
  14. mimek

    BMW czy Audi

    Dałem tylko w przykładzie takie żeby się nie myliło z A8 ;)
  15. mimek

    BMW czy Audi

    Oczywiście lubię tuning i wyścigi na 1/4 więc do jednego i drugiego samochodu chciałbym założyć turbinkę tylko czy seryjny silnik w bmw wytrzyma... Tak szczerze mówiąc to zawsze byłem fanatykiem BMW ale niektórzy wiejscy podrywacze zepsuli tą markę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.