Witam, opisze swoja sytuacje, aktualnie mam e92 325i 2007 rok n52b25 w lpg Silnik sprawuje sie okey, wiadomo pije olej mocno jak przy wadach fabrycznych. Ostatnio jednak czesto wypadaja zaplony na dwoch cylindrach, poczatkowo sadzilem ze był to problem z LPG ale poznej po zestrojeniu problem w dużym stopniu ustał nastepnie wrocił niestety. Do rzeczy rozmawialem z wieloma mechanikami i jak sie dowiedzialem osprzet do N52b25b/30af. jest taki sam. Wiec w gre wchodzilby zakup zwyklego slupka + programowanie od nowa + programowienie i mapa pod lpg Nie chce sprzedawac samochodu, dużo w niego zainwestowałem, mechanicznie sporo rzeczy wymieniłem, również osprzet silnika, pompa wody itp oprocz tego wymieniłem zamontowałem navi CCC na CIC'a, za pol roku chce kupic mieszkanie wiec F10 odpada narazie Jak to widzicie, oczywiscie licze sie z kosztami mysle ze w 8-9k bym sie zamknal silnik okolo 6-7k robocizna jakies 2k, moze tez uda mi sie sprzedac swoj slup za 2-2,5k. Dodam ze intesesuje mnie zamiana na n52b30AF wersja 272hp, tez na wtrysku posredniem Oprocz tego wiadomo dodatkowa moc mile widziana :)