Skocz do zawartości

b.bpro

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia b.bpro

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jezdzilem 520d i to nie jedzie bez obrazy a czasem trzeba cos wyprzedzic czy cos Jezdze wiecej po miesicie, krotsze odcinki tez i to calkiem czesto wiec diesel nie ma sensu zreszta co ja bede sie tlumaczyl dla niektorego 520d jest demonem predkosci a dla innego 535i nie jedzie i tyle. A mnie nie bardzo interesuje ze tobie starczy 520d do miasta czekalem bardziej opinie na teamt 528i 3L
  2. Mam zle doswiadczenie z dieslem, wiem wiem wszystko od stanu bla bla, ale chce tego unikac. 2l n20 nie wchodzi w gre bo to mocno waliwy silnik. 2.0d nie ma mocy dla mnie
  3. Witam, przymierzam sie do zakupu F10 Jako ze burzujem nie jestem nie zamierzam wydawac na serwis co miesiac 5-6 tys, oczywiscie prosze zrozumiec ze nadwyzke pieniedzy wole przeznaczyc na mieszkanie a nie wtryski turbo i inne. Najbardziej interesuje mnie wersja 528i stary dobry wolnossacy silnik n52T po poprawkach czyli bez problemow z glowica tlokami itp, moze demon predkosc to nie jest ale to samochod glownie do miasta rzadziej trasy. Mniej wiecje kalkulowalem koszty spalanie, czesci eskploatacyjne i jest naprawde wporzadku. Czy cos mnie moze zaskoczyc, na na korzysc przemiana ze silnik nie ma wad, nie ma turbo wtryski sa tanie, ogolnie wydaje sie spoko. Sa jakies powazniejsze niedomagania w modelu elektronika itp? Oczywiscie w gre wchodzi tylko przedlift
  4. Sprawa wyglada tak ze jestem troszke na widelcu, padaja tloki w moim samochodzie i mysle nad swapem coraz konkretniej duzo osob potwierdza ale zdarzaja sie osoby ktore mowie ze osprzet nie pasuje i tu pytania do was, czy ktos jest w stanie mi potwierdzic i klarownie powiedziec czy wszystko z jednego do drugiego pasuje
  5. Dzieki za info :) !
  6. Poprosze jeszzcze o jakies wypowiedzi, napewno ktos z forum robil takiego swapa
  7. Ze sprzedaża w sensie ?:) duzo papierologi itp? z samochodem napewno z rok bym zostal,ogolnie bardzo mi odpowiada, troche ciasny ale do przezycia bym w planach F10 ale tak jak pisalem mieszkanie jest duzo wazniejsze. ktos jeszcze sie wypowie? a moze ktos juz robil podobny swap ?
  8. Sprawdzalem 3 razy i to samochody po vinie itp i jestem pewny zwodzi Cie fakt bo od konca 2007 rok byl tez n53 z taka sama moca :)
  9. Czesc, dzieki za odpowiedz ! n52b30 akurat w e92 2006-2007 wychodzil w wersji 272konie. Co do silnika napewno wszystkie elementy eskpoatacyjne wymienie razem z wymiana czyli tez pierscienie , uszczelniacze bo cena jest niska i tak jak mowisz i tak wkladamy silnik wiec latwiej to zrobic na wyjetym a prawdopodobnie bede mial to w cenie swap czyli 2-2,5k Instalacja jest dobra do 6 cylidrow napewno bede musial wrzucic lepszy reduktor ale to wliczam w koszty Polecic kogos z okolic Warszawy? mam jeden bardzo dobry warszatat ale to wyprwa 300km :)
  10. Witam, opisze swoja sytuacje, aktualnie mam e92 325i 2007 rok n52b25 w lpg Silnik sprawuje sie okey, wiadomo pije olej mocno jak przy wadach fabrycznych. Ostatnio jednak czesto wypadaja zaplony na dwoch cylindrach, poczatkowo sadzilem ze był to problem z LPG ale poznej po zestrojeniu problem w dużym stopniu ustał nastepnie wrocił niestety. Do rzeczy rozmawialem z wieloma mechanikami i jak sie dowiedzialem osprzet do N52b25b/30af. jest taki sam. Wiec w gre wchodzilby zakup zwyklego slupka + programowanie od nowa + programowienie i mapa pod lpg Nie chce sprzedawac samochodu, dużo w niego zainwestowałem, mechanicznie sporo rzeczy wymieniłem, również osprzet silnika, pompa wody itp oprocz tego wymieniłem zamontowałem navi CCC na CIC'a, za pol roku chce kupic mieszkanie wiec F10 odpada narazie Jak to widzicie, oczywiscie licze sie z kosztami mysle ze w 8-9k bym sie zamknal silnik okolo 6-7k robocizna jakies 2k, moze tez uda mi sie sprzedac swoj slup za 2-2,5k. Dodam ze intesesuje mnie zamiana na n52b30AF wersja 272hp, tez na wtrysku posredniem Oprocz tego wiadomo dodatkowa moc mile widziana :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.