Skocz do zawartości

ziaro

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia ziaro

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kupiłem tez nową sondę, zobaczymy moze pomoże :?
  2. Niestety kupiłem nowy czujnik Siemensa cena 360zł, nie było zamienników.
  3. Barto, w sumie nie wiem co jest , silnik zaczyna przerywać powyżej 4tyś obrotów kiedy jest wilgotno, kiedy wyciągnąłem czujnik po wielu trudach ( aluminiowe gniazdo + aluminiowa obudowa czujnika, wszystko to razem ze sobą skorodowało) zauważyłem że przy czujniku mam sparciałą izolacje na kablu i chyba było jakieś przebicie.Nowy czujnik 150zł (zamiennik).Pozdro
  4. Mam pytanie, kupiłem czujnik połozenia wału korbowego do silnika M50 (komp. Siemens) o symbolu 12 14 1 726 066, nie miałem jak sprawdzić numeru mojego czujnika po wymontowaniu okazało sie że mam czujnik o symbolu 1.730027 (siemens 5wk9 0051), czy czujnik który kupiłem będzie działał? Czy musze go zmienić na taki sam? Dzieki za info.
  5. Ide sprawdzić :D Dzięki !!!
  6. Witam, nie wiem co jest grane z moją E-34 520i z silnikiem M50, kiedy jest mokro na dworze, auto wariuje, powyzej 4 tyś obrotów silnik zaczyna głupieć, pracuje praca przerywaną, obrotomierz skacze jak głupi z 3 tyś do 4 tyś, nie pracuje na wszystkie cylindry, przerywa, kiedy miałem otwarta maske i recznie dodawałem gazu słyszałem że tak jakby waliło w kolektor dolotowy.Zmieniłem cewki na zupełnie nowe, nowe świece, fajki. szlag mnie trafia.Mam wrażenie ze jak cos sie zaleje wtedy zaczynaja sie kłopoty. Ostatnio byłem u Pana Piórkowskiego w Wojkowicach w Bmka Service podpiął moja becie pod kompa i mówił że dziwnie pracują wtryskiwacze i zapłon.Kazał mi pojeździć ale było wszystko OK...nic sie nie działo.Chłopaki wyczyscili i uszczelnili sonde Lambda i miało byc git ...niestety nie jest Moze ma ktos jakiś pomysł.Myślałem nad wymiana sondy Lambda na nową ale boje sie że ją wymienię i wtopię kasę a to nie będzie to.Pomóżcie[/b]
  7. Dzięki, tak zrobię :D
  8. Moją Becia strasznie szarpało nie dało sie jechać, dlatego też w sumie chciałem zmienić sondę lambda,Załatwiłem nowe cewki , czujnik położenia wału korbowego i przystąpiłem do wymiany, sonde planowałem kupić za kilka dni...chciałem mieć wszystko pewne :D , do rzeczy... Zdjąłem plastikową osłonę przykrywającą pokrywe zaworów, (chciałem zmienić cewki na nowe ), od drugiej cewki wszystkie fajki do piątej zaolejone, mało co widać świecę, poszła uszczelka pod pokrywą zaworów w miejscu gdzie uszczelnia świece :( - Jak sądzicie czy to mogło powodować że auto nie chciało jechać i wariowało(szarpało, nie pracowało na wszystkie cylindry) ? - czy wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów w M50 2.0 jest trudna i na co uważać -co sądzicie o cewkach Topran? Kupiłem takie. Z góry dzięki za pomoc.Pozdro
  9. ziaro

    nie dziala spryskiwacz

    Ja mam pompkę do intensywnego spryskiwania ( taka dużą ) mam spryskiwacze na reflektorach dlatego taka cena i trudno dostać :(
  10. ziaro

    nie dziala spryskiwacz

    Mnie tez nie działał spryskiwacz, kupiłem uzywana pompke za 50 zł bo stara zatkała sie 16-letnim syfem i nowe spryskiwacze od Seicento ( trzeba troche spiłować i wchodza idealnie )10zł szt.
  11. ziaro

    wersja angielska - przekładka

    Nie wiem jak dawniej ale teraz żeby zarejestrowac auto przerobione z anglika Urzędy Komunikacji domagają sie zaświadczenia od producenta auta że jest możliwa taka przeróbka.Dawnie kolesie sprowadzali Skody Octavie MK I i je przerabiali teraz to nie możliwe bo Skoda nie wyda dla takiego Auta zaświadczenia o homologacji i interes upadł.
  12. Dzięki za informacje :D , jestem właśnie na stronie BMW FANS (Select your BMW model )wpisałem VIN, wyszło to co wcześniej piszecie, tylko jest podane że powinienem mieć przepływomierz BOSCH a ja mam SIEMENS , na ile ta strona jest rzetelna i czy po wpisaniu VINu są wyświetlane tylko części występujące w moim egzemplarzu?
  13. Dzięki :)
  14. Pojadę do garażu i zobaczę kolorki kabli,narazie podaję siedem ostatnich znaków z VINu 6B55182
  15. Witam mam problem, w swoim E-34 silnik M50 mam przepływomierz Siemens 5WK9 007, chce wymienić sonde lambda bo mam przetartą izolacje na kablach, pojechałem do sklepu i sprzedawca zapytał sie na jakim osprzęcie chodzi mój silnik, BOSCH czy SIEMENS, nie wiedziałem ale widziałem sonde lambda , ma cztery przewody,powiedział że to Bosch i najlepiej poznam po przepływomierzu...pojechałem do garażu a tam Siemens o którym pisze.Czy jest możliwe że przy przepływomierzu Siemens występuje sonda Lambda z czterema przewodami które są wg sprzedawcy tylko przy osprzecie Boscha ? Po czym poznam na jakim osprzęcie chodzi mój silnik? Dzięki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.