Skocz do zawartości

Wwojtekk

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1999

Osiągnięcia Wwojtekk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Bmw e87 silnik m47n2 118d 122km Masę.. No miernikiem na przepływ sprawdzałem poprostu. Poza tym auto jeździ jak odpali to brak jakichkolwiek innych błędów VIN PU30578 Sprawdzę kostkę jutro przy pompie zobaczymy.. Dla pewności jeszcze akumulator podmienię. Chociaż jest nowy.
  2. Witam. Sytuacja dzieje się zawsze rano (temperatury poniżej 6 stopni) Silnik kręci nie odpala pojawiają się błędy CC id 50 Cc id 35 Żadne kontrolki dtc abs nie świecą Przyjde z pracy o 14 auto pali na strzała jeździ normalnie nie ma błędów i wszystko jest ok do następnego rańca. Ostatnio odpiąłem akumulator podłączyłem i odpalił na strzał dziś to nie pomogło ale po południu znowu śmigał. Wszystkie masy są. W kompie pojawia się błąd zacisku numer 50 sygnał nieciągły W abs kod nieznany Ktoś może pomóc? : pozdrawiam.
  3. A, nie napisałem, ściągałem dalej to samo. :mad2:
  4. Witam. pacjent 523i z 99r.(działo się tak już u poprzedniego właściciela, sąsiada :mrgreen: od kiedy on ją posiadał ) Z okolic (przodu silnika)rozrządu? słychać delikatne, ciche cykanie na biegu jałowym. Podczas dodania gazu słychać jak cykanie przyśpiesza wraz z prędkością obrotową, po około 1000-1100obr/min zanika.(czy silnik ciepły czy zimny żadnej różnicy) Z autkiem żadnych problemów zbiera się, wchodzi na obroty wszystko bez problemu Po prostu nurtuje mnie czym to może być spowodowane lub ewentualnie co za to odpowiada i chciałbym rozwiać wątpliwości. Może zwyczajnie jestem przewrażliwiony > ? olej valvoline 5w-30 Pozdrawiam. :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.