Skocz do zawartości

cheryfood

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120D 2006, E91 320D 2009

Osiągnięcia cheryfood

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, nie wiem czy ktoś jeszcze to zauważy, ale ostatnio sprawdziłem wyskakuje mi błąd przepustnicy, a dodatkowo auto jak by miało ciągle otwarty obieg. Na postoju temperatura rośnie np.80 stopni ale jak ruszę to spada i to zdrowo to okolic 60 stopni. Tak jak by obieg był ciągle otwarty. Przy czym ostatnio mniej dokucza problem braku mocy ponieważ przyspiesza w ostatnim czasie o wiele lepiej. Może to być wynik oczyszczenia przepustnicy, z tym że błąd przepustnicy nadal występuje. Jakieś pomysły ? Termostat do wymiany ? Może przepustnica też ?
  2. Na dniach zabiorę się za rozbiórkę i zobaczę bo niekiedy sam serwis to robił wcześniej. Zastanawiam się właśnie nad ewentualną naprawą klap a nie ich wymianą żeby było ori. Jednak strach przed urwaną klapą też jest duży bo w mojej rodzinie akurat brat miał ten problem że wpadła klapa i po piecu. Na filmach z usunięcia klap widziałem że trzymają się na bolcu/sztycy. Ale generalnie warto wywalać czy jednak jak zostanie w ori w sensie z klapami jest lepiej ?
  3. Błędów takich konkretnych nie ma w sumie, jeden mechanik wspominał że na komputerze mu wychodziło że to przepustnica, a drugi wspominał że niby wina turbiny. Dziwne bo raz by pompowała a raz nie ? Czujnik myślę że nie bo kiedyś złapał błąd po uszkodzeniu opony. Ale po jakimś czasie się skalibrowało i jest ok.
  4. Witam, mam problem z moim e87 120D 163 konie, M47, klapy z kolektora wyrzucone, problem jaki się objawia to spadek mocy, na niższych obrotach przyspiesza dynamicznie i ładnie ale tak powyżej 2,5 tysięcy obrotów prawie nie wkręca się na obroty, czuć że auto przestaje ciągnąć i obroty jak by stały w miejscu przy wciśniętym gazie do podłogi. i to też nie zawsze czasem jest tak że parę dni jest moc w pełnych zakresach a czasem pojawia się ten problem. Auto posiada dpf, próbowałem go wypalać lecz bez komputera. Dodam że podczas tego "braku ciągu" auto co jakiś czas jak by popuszczało czuć takie pulsacyjne popuszczanie jak by dostawało mocy.
  5. Witam, niedawno zakupiłem BMW e91 320 z silnikiem n47 177 koni. Jako że w mojej jedynce wywaliłem klapy zastanawiam się czy nie zrobić tego w tym nowym aucie. Słyszałem o różnych opiniach że jak usunie się klapy spada moc, że pasuje też kolektor od wersji 318d i on już fabrycznie nie ma klap. Jakieś rady czy sugestie co mogę zrobić z tym fantem ? Wywalać czy zostawić/regenerować ? nie wiem jeszcze w jakim sa stanie za rozbiórkę zabieram się na dniach. Pozdrawiam :D
  6. Witam na dniach pojawił się problem w moim BMW, a więc kiedy jadę spokojnie delikatnie wciskam pedał gazu samochód zachowuje się normalnie, ale kiedy wcisnę pedał gazu do samego końca lub prawie do końca auto zaczyna dziwnie szarpać. Nie przyspiesza płynnie tylko właśnie szarpie wcześniej to się nie działo. Muszę jeszcze sprawdzić czy dzieje się to jeszcze na gazie, bo ostatnio jeździłem tylko na benzynie. Moje pytanie brzmi tak, co może być powodem dziwnych zachowań ? Co zrobić by to naprawić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.