Skocz do zawartości

Wojto89

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 CABRIO

Osiągnięcia Wojto89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zamówiłem ostatnio jeszcze zaworek zwrotny do podstawy filtra oleju, nie było łatwo znaleźć. Podobno to też może być przyczyną. Normalnie zaworek nie jest dostępny w ASO... Byłem w serwisie BMW Niemcy. Nie ma go nawet na schematach i nie posiada numerów seryjnych. Są tylko do starszych wersji przed liftem i jest innej budowy.
  2. Czy musi to być manometr czy można np. DSem też sprawdzić podpinając do kompa?
  3. Dzięki za odpowiedź. Nie miałem jeszcze okazji zmierzyć, nie posiadam przyrządu.
  4. BMW E46 20Ci 170PS 2003 Cabrio motor M54 180tkm Cześć. Od dwóch lat mam problem z niskim ciśnieniem oleju. Po rozgrzaniu około 5 km jazdy na postoju, niskich obrotach, wariuje czerwona kontrolka ciśnienia oleju. Ostatnio wymieniłem czujnik ciśnienia, odmę wraz ze wszystkimi przewodami, wyczyscilem silnik krokowy, wymieniłem dolot powietrza(był popękany, nieszczelny), uszczelkę w podstawie filtra oleju, wszystkie 3 oringi na filtrze, pompę oleju, filtr oleju, (zaznaczam, że olej został w tym roku już 3 razy wymieniony aby sprawdzić czy przypadkiem to nie jego wina. Castrol 5w30, Castrol 5w40, i teraz Valvoline 5w30. Wszystkie dedykowane do tego modelu. Przy wymianie pompy sprawdzone luzy na panewkach... Nowa uszczelka misy olejowej. Motor ma przejechane 180 000km chodzi idealnie, żadnych stukow i innych... Słychać tylko paski. Czy miał ktoś podobny przypadek lub wie co może być przyczyną? Prosiłbym o pomoc. Wsadziłem już sporo pieniędzy aby pozbyć się problemu i nadal nic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.