Skocz do zawartości

duri

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2008

Osiągnięcia duri

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Chyba na odpowiedź. Sorry przeoczyłem. Tak jedyne co to mam żarówkę pozycyjną do wymiany bo nie działa. I to jedyny błąd który auto zgłasza. No i jeszcze słabe napiecie jak go juz rozładuje.
  2. 1) Otwieram bagażnik, zatrzaskuję klapę na dwa razy żeby nie świeciło żadne światło. 2) Wpinam miernik między klemę, a + akumulatora. 3) Ustawiam na pomiar prądu stałego. 4) Zamykam auto na kluczyku. 5) Na początku są jakieś duże wartości typu 5-7A - ale ciężko zauważalne bo gwałtownie spadają. 6) Potem przez pewien dłuższy czas trzyma na około 0,7A potem po lekku spada. 7) I gdzieś powiedzmy po pół godziny, może ciut dłużej spada do 0,28A. 8) Zostawiłem to tak nawet na godzinę i dłużej i cały czas te same wskazania na mierniku 0,28A. Akumulator, mówię jak auto zostawiłem po jeździe w sobotę, wsiadłem do auta w czwartek to już pokazało komunikat o niskim stanie napięcia. Jak zmierzyłem napięcie to było 11,8V. Pierwszym moim ruchem było odłączenie akumulatora od auta i naładowanie go prostownikiem z programem ładowania dla AGM. Gdy się naładował pokazywał 12,67V. Po 1-2 dniach pokazywał 12,5V. Po 3-4 dniach około 12,45V - 12,48V. Wtedy go podłączyłem do auta i zacząłem testy powyższe.
  3. No tak robię. Czekam godzinę i dalej jest 0.3A.
  4. Dobrze mierze. Maski w ogole nie otwieram bo aku jest w bagazniku
  5. No ale to może być wina aku, że auto pobiera 0,3 A prądu w spoczynku?
  6. Tak tak. Byl zaadoptowany. Jedno pytanie. Na spoczynku auto pobiera 0.29 A. To chyba o duzo za duzo nie? Co robic teraz? Odpinac po kolei bezpieczniki? Jest gdzies rozpiska bezpiecznikow PL?
  7. Witam, mam nadzieję że mi pomożecie. Mam aku 2 letni Exide 95Ah AGM. I mam taki problem że auto stało w garażu nie ruszane od niedzieli do czwartku. W czwartek zresetowały się zegary, pokazało niskie napięcie aku, ale auto odpaliło. Zmierzyłem napięcie na aku pokazywało 11,80. Odpiąłem klemy. Naładowałem akumulator. Pokazywał w sobotę po naładowaniu 12.67 V. W niedzielę 12.5V. No i w środę 12.45 V. Wszystko na odłączonych klemach bez podłączania auta. Miałem dodatkowe zabezpieczenie (Proxima). Wypiąłem je, podłączyłem klemy włączyłem auto, wyłączyłem i juz pokazywało 12.27. Włączyłem drugi raz i wyłączyłem było 12.15. Tak go zostawiłem. Idę dzisiaj zmierzyć rano i pokazuje 11.86 V. Czy może to być walnięte AKU? Czy jednak coś innego ssa mi prąd w aucie? Co zrobić dalej?
  8. Dzwoniłem 3250 na gotowo z olejem i filtrem. I tak jak piszecie 3 godzinki roboty. Chyba się na nich zdecyduję :) Dzięki bardzo
  9. No tylko pytanie czy ten przebieg jest faktycznie taki. Mam nadzieję, że nie było kombinowane. Jeżdżę tym już ponad 2 lata i odpukać nic złego się nie działo. Normalne serwisy olejowe, hamulce zmieniałem itd.
  10. Dzięki za info. A jest to opłacalne jeszcze dla tego przebiegu? :) Bo się waham. Chcę tym jeździć ale mam trochę strach że teraz się włoży w rozrząd a za chwilę się zacznie sypać coś wiecęj. Znasz gdzieś na Śląsku gdzie by mi to zrobili w cenie ok. 3000 ?
  11. Hej. Mam pytanie mam BWM E91 z 2008 (polift). Przebieg to 315 000 km. Mialem kontrolę rozrządu i jest 1,9 mm - według warsztatu do wymiany. Zaproponowano mi dwie opcje (w serwisie który zajmuje się tylko marką BMW): 1) wymiana górnego łańcucha bez demontażu silnika cena ok. 1500 zł (niby zapewnienie od BMW że to na około 100 tys km wystarcza) 2) kompletna wymiana za około 4000 - 4500 Proszę Was o poradę co zrobić? Czy przy tym przebiegu opłaca się to w ogóle robić? Bo ogólnie auto jest bardzo zadbane i szkoda mi go sprzedawać.
  12. Witam, co powiecie o tej ofercie? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-model-po-lifcie-duza-navi-oryginalny-przebieg-ID6zjjMe.html Rozrządu mówił ze narazie nie słychac by sie odzywał. Zrobione sprzegło. Ale zimowe stalowki a letnie na alu a te ponoc nie najlepsze. Jest drugim wlascicielem w PL. Twierdzi ze przebieg jest wiarygodny bo jak wymieniał dwumase to rok produkcji był jak auta. JAkby było więcej przejechane to by musiał być wcześniej mieniony. Niewiem czy to prawda czy nie. Malowane zderzaki przedni tylny z powodu zarysowań parkingowych. Wymieniał tez przednia szybke bo był odprysk(ma certyfikat).
  13. Witam, panowie co sądzicie o tej ofercie? http://allegro.pl/bmw-3-e91-m-pakiet-2008r-i7047503269.html Gość sprzedaje z powodu sytuacji rodzinnej. Po głosie nawet wiarygodny i ma własną firme. Szło wywnioskować, że dziany wiec o auto musiał dbać. Sprowadzona z Holandii z przebiegiem 130k. Gosciu ma niby wydruki z BMW we Wrocławiu gdzie była szczegółowo prześwietlona. Na rozrzad ma FV 2,5 tys bo szwagier mu to robił. Dwa zestawy alusów. Przegląd do października 2018. Wiarygodna? Warta uwagi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.