1) Otwieram bagażnik, zatrzaskuję klapę na dwa razy żeby nie świeciło żadne światło. 2) Wpinam miernik między klemę, a + akumulatora. 3) Ustawiam na pomiar prądu stałego. 4) Zamykam auto na kluczyku. 5) Na początku są jakieś duże wartości typu 5-7A - ale ciężko zauważalne bo gwałtownie spadają. 6) Potem przez pewien dłuższy czas trzyma na około 0,7A potem po lekku spada. 7) I gdzieś powiedzmy po pół godziny, może ciut dłużej spada do 0,28A. 8) Zostawiłem to tak nawet na godzinę i dłużej i cały czas te same wskazania na mierniku 0,28A. Akumulator, mówię jak auto zostawiłem po jeździe w sobotę, wsiadłem do auta w czwartek to już pokazało komunikat o niskim stanie napięcia. Jak zmierzyłem napięcie to było 11,8V. Pierwszym moim ruchem było odłączenie akumulatora od auta i naładowanie go prostownikiem z programem ładowania dla AGM. Gdy się naładował pokazywał 12,67V. Po 1-2 dniach pokazywał 12,5V. Po 3-4 dniach około 12,45V - 12,48V. Wtedy go podłączyłem do auta i zacząłem testy powyższe.