Skocz do zawartości

Stempel34

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320Ci 1999
    E46 Touring 330i 2001

Osiągnięcia Stempel34

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kolektory pasuja z kazdej e36 m52, 2.0, 2.5, 2.8 srednica jest ta sama.
  2. Witam. Jestem po zmianie skrzyni automatyczna na manualna, skrzynia zalana nowym olejem, wymieniona tulejka wraz ze sprezynką 5 biegu. Problem polega na tym, ze drązek jest jakby caly czas za bardzo po prawo ( mimo tego jest zaraz pod 3 biegiem), jedynka jest mniej wiecej na srodku wzgledem kokpitu. W czym lezy problem?
  3. No wiec wyrzucilem kolektory wydechowe, wstawilem m52b28 bez katów, soft eu2 cat-preparation i nagle sie zrobilo 7 sek do setki :mrgreen:
  4. Po miesiacu meczarni temat nierównej pracy został zamkniety, korekty paliwowe wystrzelone w kosmos, szukalem caly czas nieszczelnosci, ale problemem był gaz... Po wykasowaniu wszystkich adaptacji, wykluczeniu sond lambd przez podmiane sterownika w ktorym wszystkie lambdy sa dezaktywowane oraz odlaczeniu lpg auto zaczelo normalnie pracowac. Tak wiec "rozregulowany" gaz rozjeżdzal korekty paliwowe. Aktualnie poszukuje nowych wtrysków gazu, wybór padnie prawdopodobnie na Barracudy. Niestety problem braku mocy nie został rozwiazany, wg mnie to auto nadal się toczy...
  5. Witam. Jakis czas temu stałem sie posiadaczem e46 touring, automat. M54b30, 231km, 300 niuta, a do 180 e36 323i touring jest 3 dlugosci auta przede mna, dalej to juz muł totalny... A wiec do rzeczy: -kompresja na wszystkich cylindrach 12 barów -korekry paliwowe dobre, wrecz idealne -vanos ssący +0.5 w leakage test -vanos wydechowy +7 ( tym sie nie orzejmuje az tak, jak wiadomo to tylko wydechowy ktory nie gra w tym silniku wielkiej roli) Wartoaci przeplywomierza poprawne, dla pewnosci byl podmieniany. Disa bez klapki, non stop otwarta, byla podmieniana, jak dla mnie zerowa róznica. Jedyny bład silnika to bład termostatu. Kwestia kół- 19 cali, 8.5 oraz 10 cali szerokosci, waga tylu z oponą to 27kg. Zmieniane na org 17 calowe kola, o wadze z oponą 17kg, poprawa nieznaczna... Jedyne co mnie zastanawia z kwestii silnikowych to stan katalizatorów oraz cisnienie paliwa, ale na LPG jest tak samo. Co zwróciło uwagę specjalisty z ktorym się konsultowałem to skrzynia biagow, a właściwie bład konwertera "48 wandlerkupplung zu hoher schlupf", wspominał że może być to bezpośrednią przyczyną braku mocy na kołach. Dodam ze sprzeglo się nie ślizga jak w przypadku zajechanego sprzegla w manualu, obroty wydaje mi się ze rosną proporcjonalnie do predkosci. Jedynie po odjeciu gazu spadaja o 500 i po ponownym dodaniu rosną (jakby look up nie spinał czy coś). Jeżeli to kwestia skrzyni, wrzucam manual bo koszty regeneracji automatycznych skrzyń biegów są kosmiczne. Jednak zanim zdecyduje sie wydac worek pieniedzy na zmiane skrzyni, zapytam, czy przychodzi komuś z was do głowy co może ją boleć?
  6. Zakupilem drugiego laptopa tylko pod diagnostyke, ktorego aktualnie w wolnych chwilach po pracy ogarniam, bo moj laptop domowy ma maly problem z portem com. Wiec reszta parametrow na pewno sie pojawi.
  7. Cewki zamienialem od razu, 1 z 2 i 4 z 5, jak wywalalo 4 tak wywala nadal.
  8. Weze miekkie, plyn ucieka, ale na ziemie, od gory zbiorniczka cieknie lekko.
  9. Praca z INPĄ nieco się upuźniła, ale udało mi się porobić screeny częsci parametrów, do reszty nie doszedlem w 1 dzien zabawy z inpą Błędy oraz parametry z wczoraj: https://nfhost.me/image/OGY1 https://nfhost.me/image/OeP8 https://nfhost.me/image/OjwB https://nfhost.me/image/OqHl Dziś doszedł nowy syndrom - auto jakby gubiło cylinder kiedy gwałtownie wcisnę gaz, od razu check, mega nierówna praca i brak mocy, po ponownym odpaleniu wszystko jest 'ok'. Specjalnie sprowokowałem sytuację żeby podpiąć się pod komputer i sprawdzić błędy, oto one: https://nfhost.me/image/O97M https://nfhost.me/image/OJ5m https://nfhost.me/image/OTsO Oraz pamięć shadow (wie wiem nawet co to jest :shock: ) https://nfhost.me/image/Or6L https://nfhost.me/image/OEGc https://nfhost.me/image/OOMT Po wykasowaniu błędów zostaje tylko ten termostat. Film z pracy silnika po 'zgubieniu cylindra' https://www.youtube.com/watch?v=irPcgb9FGLo
  10. Inpe jak i DIS,a bede miał prawdopodobnie jutro, wiec w sobote postaram się cos wrzucić
  11. Witam, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem nierównej pracy silnika, wysokiego spalania i przede wszystkim braku mocy. Kupując samochód silnik pracował równo, spalanie w drodze do domu za wysokie, ale trochę ganiałem więc olałem temat, no i najważniejsze brak mocy, auto jedzie porównywalnie z 323i w sedanie, wytłumaczyć mozna to wiekszą masą oraz felgami 19cali 8,5j przod 10j tył oraz automatem, ale czy aż tak? Na drugi dzien po zakupie zaczelo strasznie telepać autem, wypadanie zapłonów na 1 i 4 cylindrze, P1619, P0313, P1348, P1344, P1353, P0300, zabrałem sie za śiece, kupiłem nowe irydowe Denso, pozamienialem cewki miejscami, zero efektu, moze delikatnie gładsza praca ale bez szału. Po sprawdzeniu dolotu znalazł się winowajca - uwalona klapka DISy, zeby wydobyć wszystkie pozostałości sciągnąłem kolektor, wybrałem co miałem wybrać, wymyłem, przepłukałem odme, wyczyscilem kolektor, krokowy, przepustnice, przepływke, wymienilem gumę przepływka-przepustnica-krokowy + kilka spękanych węzyków. Bez klapki od razu pomiar kompresji czy nic przypadkiem nie polecialo tam gdzie nie powinno - 12-12,3 bara na wszystkich cylindrach. Disa dostała nową klapkę, telepanie ustało, ale nie do konca, dziewczyna twierdzi ze przesadzam, ale w porównaniu z wczesniejszym m52 wg mnie troszkę kultury mu brakuje. Wg komputera spalanie 16litrów, gazu spooorooo wiecej (47 litrów gazu 240km...) , dodam ze auto pracuje tak samo na benzynie i gazie, w jeżdzie na plus dla benzyny, z uwagi na herculesy, które okazały się po demontazu pokrywy valtekami... Próba dymowa - sukces dla kolektora, wszystko szczelne, co ciekawe, dym ucieka z okolic cewki, obstawiam padniety oring, tym bardziej ze spod pokrywy troszkę się poci. Sprawdzałem vanosy, teoretycznie wydechowy nie pracuje tak jak powinien, jakby się blokował, ale nie chce sugerować się kompem delphi, czekam na inpe i test pod obciązeniem. Czy masa kół (tak wiem ze masa nieresorowana) ma aż tak ogromny wpływ na moc, zeby mieć problem z 323i? o accordzie 2.4 v-tec nawet nie wspominam bo po sprawdzeniu się ze znajomym moja mina zbledła, zeby tak, z hondą? Wskazania przepływki na 3 biegu do końca 550kg/h, do głowy przychodzą mi już nawet przytkane katy. Jakieś sugestie? wszystkie parametry podeślę jak dopadnę się do inpy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.