W sobotę patrzyłem tą nieszczelność dolotu ale dolot jest szczelny. nie widziałem żadnych dziur ani pęknięć. Dodatkowo wizualnie sprawdziłem przepustnice i nie wyglądała na jakoś strasznie brudną ale prysnąłem specyfikiem do czyszczenia przepustnic. Silnik dalej faluje ale poprawiło się to że po dodaniu gazu wraca na stałe obroty. Co do sondy lambda przypomniało mi się ze byłem na przeglądzie spalin w tamtym roku i wyszedł mi za duży współczynnik lambda. Jak narazie w tym tygodniu wymienię tą cewkę i zobaczymy co się będzie działo. Jaką cewkę polecasz? Beru czy NGK ? Świece mam NGK. Jak narazie po 2 dniach jeżdżenia, błędów nie ma. Jedyne co są to shaddow memmory - ale nie wiem za co to odpowiada? błędy to TEG UP 1, TEG UP 2, TEG DOWN 2 wszystkie z częstotliwością 0.