Witam serdecznie, od niedawna jestem użytkownikiem BMW f11 jak i świeżym użytkownikiem forum. Z góry dziekuję za pomoc mi już ręce opadają. Dokładnie miesiąc temu odstawiłem swoje BMW na warsztat, w sumie zajmują sie tylko ta marka i maja bardzo dobre oponie, odstawiłem z tego powodu, ze cieżko odpalała, nie było znaczenia czy było + 10 czy - 10 za każdym razem słabo. A Wiec na warsztacie obstawiono wtryskiwacze, tak wiec wziąłem wtryski do serwisu przelali sprawdzili i faktycznie okazało sie, ze wszystkie 4 przelewy sa walnięte a poza tym korekta tez nie wychodzi zbyt dobra. W takim razie kupiłem nowe oryginalne wtryskiwacze do BMW, przy okazji okazało sie, że turbina jest już na wykończeniu, pokrywa zawarów jest pęknięta i sączy się olej oraz koło pąsowe jest spękane. Wymieniłem wszystkie te czesci na nowe a problem tak jak był tak jest, podobno pierwszy dzień po założeniu wtrysków paliła idealnie, minął weekend i znów odpala źle, albo odpalała od początku słabo, ale to nie ja jestem mechanikiem. Po jeździe próbnej serwis stwierdził, ze samochod nie ma takiej mocy jak powinien a przede wszystkim strasznie „muli” do 2000 tyś obr. Na chwile obecna ma zostać wgrana nowa mapa, może ktoś juz wcześniej wkładał łapy. Poza tym wszystkie wartości pokazuje wzorowo, nie dymi nie kopci wszystko pracuje idealnie, nie wyrzuca błędów. Oczywiście jak w temacie 520d 184km z 2012r.