Skocz do zawartości

Cris19771119

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp.

Osiągnięcia Cris19771119

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. I tu masz chyba rację. One są firmy BOSH. Wydawało się, że niby oryginalne. Może poprostu są wymiarowe i jako-tako dopasowane. W każdym razie próbowałem kupić na stacji benzynowej swojego czasu no i kupiłem. Przynajmniej wiedziałem, że mam włączone. Wydawały z siebie dźwięk przypominający szmyranie widelca po szkliwie talerza. Normalnie jakby orgazmu dostały. :)
  2. U mnie podobny problem z wycieraczkami skończył się po ich wymianie na oryginalne. Jaki luzik teraz. Cicho, szyby suche. Zbiera idealnie. W Intercarsie zapłaciłem 78 zł. Nie wiedziałem nawet że różnią się rozmiarem w stosunku do siebie.
  3. Cris19771119

    wiatraki

    Pewnie że powinien. Wszystko jest ok.
  4. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak krok po kroku wymienić tylny most. Słyszałem, że nie jest to specjalnie skomplikowane. Czy trzeba mieć jakieś specjalne klucze? Nowy most mam już zamówiony a chciałbym wcześniej wiedzieć czy dwóch średniomyślących człowieków ;) poradzi sobie z tym problemem? Dzięki z góry za odpowiedź.
  5. Hmmm... Rozrząd był robiony a problem pozostał. Tak zastanawiam się nad wtryskami bo to chyba jedyna rzecz jaka nie była robiona. Najgorsze jest to że mechanik, który rozbierał moją bemusie praktycznie do zera tak jak i elektryk który wymieniał wiązke od silnika do komputera, nie mają pojęcia co to może być. Stwierdzili jednak że to jakaś pierdoła, ale jak wiadomo mechanikom nie chce się siedzieć nad jedną pierdołą bo to nie opłacalne, kiedy na placu stoi kilkanaście samochodów. W Gorzowie trudno znaleźć fachowca od Bemki. Nie mogę znaleźć tu nikogo ambitnego.
  6. Dziś kupowałem klosz kierunku do e-36 i przyszedł gosciu z lampą o podobnej usterce. Regeneracja dwóch lamp kosztuje 150 zł. Tyle słyszałem. Tyle co widziałem w tych lampach to że wyglądały jakby były przepalone za mocnymi żarówkami. Ale wiecie to było w Gorzowie Wlkp. więc ceny mogą być różne. Nowiuśkie lampy ma za 500 zł. Tyle za nie dałem, bo moje Xenony nie przeszły badań technicznych. :( :( :(
  7. Dzięki za odpowiedź sprawdzę to. Tylko muszę jakiegoś mechanika dorwać bo sam to nie mam pojęcia gdzie to się znajduje.
  8. Mam problem z moją E-36. Po chłodnej nocy i odpaleniu autka z rana odcięcie zapłonu lub paliwa (zwał jak zwał) pojawia się przy 1,5 tys. obrotów. W miarę rozgrzewania auta stopniowo normalnieje. Już po chwili odcina przy 2 tys., 3 tys, itd. Zajmuje to jemu ok. 20 min. Nie wiem czy mam pisać co wymieniłem (było tego bardzo dużo). Może troszkę napisze kable zapłonowe, cewka zapłonowa, silnik krokowy, sonda lambda, przepływomierz, głowica po remoncie, czujnik korbowodu, nie pamiętam co jeszcze. Komputer o błędach nic nie chce powiedzieć. W autko wpakowałem koło 4 tys. zł. na cuda niewidy a główny problem nadal istnieje. Jedyny pożytek z tego wkładu to to, że z 12l/100 pali 7/100 Może ktoś z Was zna podobny problem? Ręce mi już opadają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.