Witam wszystkich :) Jestem nowym Forumowiczem ,jak i właścicielem 318-stki n43 z 2009 r. od 8 miesięcy. Marka bmw zawsze kojarzyła mi się z prestiżem i jakością... ale po zakupie wymarzonej 3 jestem rozczarowany od samego początku problemy 2 miesiące temu wymieniłem wtryskiwacz na cylindrze 2. objawy takie jak koledzy piszą powyżej -Trzęsienie na niskich obrotach -problemy z odpalaniem -Czasem kontrolka check engine (wypadanie zapłonu na cylindrze 2 ) koszt 238€ . Po wymianie auto chodziło normalnie ,czasem dłużej zakręciło przy odpalaniu , do czasu .... wymiany oleju , filtra po przejechaniu dosłownie 30km czerwona kontrolka spadek ciśnienia oleju. (Olej Castrol Edge LL-01 15w30 ,filtr Mann ) zgasiłem auto , zapaliłem , kontrolka zniknęła , poziom oleju ok , od tamtej pory czasem się zapala i gaśnie po ponownym uruchomieniu silnika. raz na 2-3 tygodnie. kolejny problem pojawił się tydzień temu wsiadam rano do auta , a tu cyk kontrolka check engine ... auto muli szarpie , brak mocy błąd wypadanie zaworu na cylindrze 1. Myślę :idea: znowu wtrysk... ale po odkręceniu osłony silnika zauważyłem jak wtrysk skacze , pękła blaszka trzymająca wtryski. koszt 10€. Po wymianie auto nie szarpie , nie wyświetla błędów lecz objaw trzęsienia buda na niskich obrotach powrócił , nie jest to cykliczne bujanie . obroty lekko się poruszają przy bujnięciu około 1- 0,5 kreski na obrotomierzu. Dodam ze dziś rano odpaliło z błędem Check engine chodziło jak by na 3 cylindrach ,dziwny dźwięk ... nie było reakcji na gaz. auto nie ruszyło , po zgaszeniu i uruchomieniu wszystko wróciło do poprzedniego stanu kontrolka zniknęła. Przebieg 190tys. jazda 80% autostra , paliwo schell 98 P.S Próbowałem sprawdzić wtryski w INPA ale nie znajduje mi silnika n43 czy ktoś posiada skrypt , albo gdzieś na forum był poruszany temat INPA do n43 ?