Skocz do zawartości

emdoa

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2008

Osiągnięcia emdoa

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Załączam jeszcze link do filmiku jak to wygląda, pod koniec zgasiłem silnik, wyjąłem kluczyk, włożyłem, odpaliłem znów i już nie gasł. Zaobserwowałem też duży spadek mocy. Przejechałem około 15km, zostawiłem go na 30/40 minut i jak wróciłem do auta i odpaliłem było wszystko dobrze, bez check engine, bez straty mocy.
  2. Dziekuje bardzo za odpowiedz. Moze byc cos z noxem samochód ma prawie 180k km i nie było chyba wymiany, z tego co pamietam.
  3. Podpiąłem dziś go i wyskoczyło mi 5 błędów: -P122F 0c 0BDII -P13B6 Ak 0BDII -P114B 0c 0BDII -P2273 0c 0BDII -P122F Ak 0BDII
  4. Był podpinany, wyskoczył błąd związany z katalizatorem
  5. Witam. Mam problem ze swoim BMW 320i 2008r. Polega na tym, że raz na jakiś czas, najczęściej gdy jest zimno i mokro na zewnątrz, po odpaleniu silnika i przejechaniu 100/200 metrów pojawia się Check Engine. Silnik zaczyna bardzo nierówno chodzić, gałka do zmiany biegów trząść, a na biegu jałowym silnik sam gaśnie poczym odpala się i tak w kółko. Jeśli zatrzymam się na poboczu, wyłączę silnik i włączę go znów to samochód nie gaśnie już na biegu jałowym lecz nie chodzi tak równo jak powinien i ciągle pali się check engine. Proszę o pomoc i pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.