Skocz do zawartości

Boci89

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bylo: F11 530d 2012 CLS 350 SB 2013
    Jest X5 3.0 D F15

Osiągnięcia Boci89

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przyczyna wycieku znaleziona. Mala dziurka w rurce aluminiowej doprowadzajacej do nagrzewnicy. Tylko jak to mozliwe ze tam sie 1mm dziura zrobila :mad2:
  2. Wtyczke od zaworu wypialem i idzie przez niego ciepla woda. To znaczy ze zawor bez napiecia jest w pozycji itwartej.. Zostaje zacisnac waz doprowadzajacy do zaworu :mrgreen:
  3. Potrzebuje waszej pomocy :) Utknalem z ta nieszczelnoscia w ukladze za granica... Rozebralem oslony pod kierownica i wyciek jest na jednym z przewodow docierajacych do nagrzewnicy. Prawdopodobnie na laczeniu przewodu gumowego z aluminiowym. Moje pytanie: czy wie ktos kiedy elektozawor jest zamkniety? Z moich obserwacji wynika ze przy nastawieniu ogrzewania na najnizsza temperature jest zamkniety a po zgaszeniu silnika otwiera sie i wtedy cisnienie w malym ukladze powoduje wyciek Czy wyjecie wtyczki z elektrozaworu spowoduje calkowite zamkniecie zaworu czy wrecz odwrotnie? No i jak sie analizuje przebieg 2 przewodow do nagrzewnicy to mozna byloby je zacisnac bo to jest oddzielny uklad. Wtedy dojechalbym na spokojnie do Polski :wink: Jesli ktos wie cos na ten temat bede wdzieczny
  4. Hej. Znalezliscie wyciek?
  5. To trzeba pol auta rozebrac ... A jesli cieknie z jakiegos przewodu? Nie idzie jakos z boku dosjc zeby to sprswdzic? :?: :?
  6. Opisywal juz ktos gdzies jak dojde do przewodow i nagrzewnicy :D
  7. Domyslam sie. Teraz pytanie. Czy przy wylaczonej klimie, albo udtawuonej na najmniejsza temperature, krazy w tym systemie plyn? Czy odcina ten obieg .. Dzieki za wskazowki
  8. Witam kolegow. Od kilku tygodni mialem male ubytki plynu chlodzacego i wyszlo ze zbiera sie pod nogami kierowcy... macie pomysl ktora czesc padla? Dodam ze w styczniu bylem na akcji serwisowej wymiany chlodnicy EGR i krotko po tym sie to zaczelo. BMW twierdzi ze innych wyciekow nie ma, gdzies w srodku i proponuja rozbiorke konsoli srodkowej. Bede wdzieczny za kazdy pomysl. Pozdrawiam :D
  9. Boci89

    Błąd EGR 530d

    Mi sie 2 razy przycial. 2 razy skasowalem blad, do tego akurat zrobilem 2 dlugie trasy( 1000 i 3000km ) i od pol roku mam spokoj. Przelot 220 tys
  10. 2-litrowy D nie moze tyle palic nawet w miescie, zwlaszcza ze jezdzisz po emerycku. Musi cos byc na rzeczy. Ja u siebie w 3- litrowym mam spalanie w miescie do 9 litrow przy normalnej dynamicznej jezdzie!
  11. Problem rozwiazany. Nieczeczelnosc byla na kolektorze dolotowym w miejscu gdzie jest to wahadelko poruszajace drutem na ktorym wisza klapki. Klapki wywalone, otwor zaslepiony, kolektor wyczyszczony. Tragedii nie bylo ale klapki byly zasyfione( przelot 218). Spalanie w trasie spadlo o 0,5 litra, no i ladniej sie zbiera :wink: Pozdrawiam :wink:
  12. A wiesz moze czy ona jest taka sama w dwulitrowkach dieslach?
  13. Poczytalem po forach niemieckich i masa ludzi ma ten problem tez z przebiegami 50 tysi. Zadzwonilem tez do mojego serwisu( Krefeld, Niemcy) z pytaniem czy moze byla akcja serwisowa jak to taki zlom. Pani powiedziala ze mnie dotyczy akcja na kondesator klimy i mozemy umowic termin... :D Zapytam przy wymianie kondensatora czy mi grzecznosciowo cos nie nie zwroca za te chlodnice :lol:
  14. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=XB51-EUR-08-2012-F11-BMW-530d&diagId=11_4582 Znalazlem ze w moim systemie egr nie ma tej rurki co u Ciebie pekla. Chlodnica jest bezposrednio polaczona. Dlatego domniemiewam ze to nie to Co Wy na to?? :?:
  15. Domyslam sie ze chodzi o przewod od chlodnicy do EGR? Dojrze go jakos zeby zobavzyc czy nieszczelny? :) Dzieki za tipa. Wymienie to i spokoj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.