Skocz do zawartości

Sebastian88

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E38 750i 1994 M73B54
    Duże kombi z M57D25

Osiągnięcia Sebastian88

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Borykam się z brakiem mocy na wyższych obrotach w moim M73. Samochód do 3,5-4tys. obr. przyspiesza nawet szybko lecz po przekroczeniu tych obrotów samochód zaczyna być totalnym mułem. Z pedałem w podłodze ciężko mi osiągnąć 170km/h. Zauważyłem że im mniej wciskam pedał gazu tym szybciej samochód przyspiesza... Samochód jeździ tylko na PB zero LPG czy innych wynalazków. Podłączyłem ostatnio się kompem pod samochód i aby sprawdzić błędy i znalazłem jedynie stary błąd sondy lambda. Wszedłem w inpie w wartości analogowe i ku mojemu zdziwieniu masa powietrza na lewej stronie jest kosmicznie przekroczona. Macie jakieś sugestie gdzie szukać? http://www.image-share.com/upload/3749/269m.jpg http://www.image-share.com/upload/3749/270m.jpg
  2. Mam dokładnie taki interfejs na RS232. http://allegro.pl/bmw-87-04-carsoft-6-5-inpa-pl-e31-e32-e34-e36-e39-i6232170945.html Niby dedykowany do CS 6.5 ale u mnie raptem 3-4 moduły odnajduje, inpa go nie widzi a o DIS nie wspomnę... Jak by miał pewność że będzie mi działał bez problemu kolejny z rzędu interfejs (mam nadzieje że w końcu ten właściwy) to był bym w stanie nawet drugie tyle za niego dać bo tyle co nerwów straciłem na tym to już moje...
  3. Witam! Od ponad tygodnia walczę aby połączyć się z samochodem niestety bezskutecznie. Korzystam z dwóch laptopów na których mam Windowsa XP, prawdziwy port RS232 plus drugi z kartą PCMCIA. Posiadam parę interfejsów od dedykowanego P.A Soft, Carsoft 6.5 z wejściem bezpośrednim RS232, Viakena z K-Line plus jakiś stary kupiony kiedyś za 50zł do BMW OBD II. Z żadnym z tych interfejsów nie jestem w stanie połączyć się z wszystkimi modułami tylko niestety wybiórczo... Carsoft 6.5 widzi tylko ABS, Airbag, Viakena widzi EML, ABS, AirBAG, ZKE, Skrzynię automatyczną. P.A Soft scanner BMW łączy się z tym samymi co Viaken plus jeszcze łączę się z IKE. Już mnie głowa boli plus wydałem trochę kasy na karty pcmcia, przejsciówki RS232-USB plus sporo godzin czytając fora. Zmierzyłem napięcia na złączu OBD 20 pinowym i wychodzi na to że na każdym pinie mam poprawne napięcie. Wiem że to ciężki temat ale serio już nie wiem gdzie szukać i liczę na jakąś minimalną pomoc w moim problemie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.