Skocz do zawartości

Tomek91

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2008

Osiągnięcia Tomek91

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak, jak wyczyszczę czujnik to przez jakieś 300-500 km mam spokój. Auto jest dynamiczne, żadnych problemów z przyspieszaniem i jazdą na wyższych obrotach. Jak nałapie syfu traci moc, powyżej 50km/h nie chce przyspieszać agresywnie, skrzynia biegów (automat) nie zrzuca biegu jak powinna, kręci do 3,5tyś obrotów, po czym zmienia od razu 2-3 biegi w dół. Dpf usuwany był na bardzo dobrej stacji diagnostycznej, tak więc myślę że nie powinien być problemem. Po wycięciu dpfa, gdy problem powrócił, pojechałem znowu na stację i komputer wykrył tylko błąd tego czujnika, który wymieniłem. Problem powrócił ponownie. Dodam, że auto kupiłem niedawno i być może miało wcześniej taki defekt. Ograniczenie egr, bądź jego całkowite zaślepienie powinno pomóc? Czy problemem może być turbina?
  2. Witam, mam problem z moją "jedynką" (118d, 2.0, 143KM, 2008, automat). Na czujniku doładowania ciśnienia zbiera mi się taki oto nagar: https://zapodaj.net/4159df63f30ad.jpg.html przez co auto traci całkowicie moc. Byłem już dwa razy na stacji diagnostycznej. Za pierwszym razem, powiedzieli że winą jest dpf, który wycięli. Problem pojawił się znowu, kazali wymienić czujnik, lecz na nowym stało się to samo. Jak myślicie, skąd się bierze ten nagar? W jaki sposób mógłbym to sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.