Skocz do zawartości

kuba233

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 2008r po lifcie

Osiągnięcia kuba233

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! otrzymałem samochód z warsztatu BMW 320i benzyna. Auto przebywało w warsztacie około 2 miesiące gdzie ów "mechanik" wymienił rozrząd, pompę oleju, cewki, wtryski itp. wszystko działo się etapowo, wyglądało to tak jak by nie wiedział co jest przyczyną usterki, koszty naprawy około 8000 zł zapłaciłem, autko odzyskałem, natomiast pojawiły się następujące błędy. 1/9 Brak informacji o rodzaju usterki 2/9 Grzałka sondy lambda przed katalizatorem 1 (sonda była wymieniana) 3/9 katalizator DeNOx - zasiarczenie 4/9 czujnik tlenków azotu - usterka elektryczna 5/9 czujnik tlenków azotu liniowa sonda lambda 6/9 czujnim tlenków azotu binarna sonda lambda 7/9 sonda lambda za katalizatorem 2 regulacja składu mieszanki 8/9 korelacja między wałem korbowym a wałkiem rozrządu zaworów wydechowych 9/9 statyczna regulacja ciśnienia oleju czy ktoś może mi pomóc, nakierować mnie co oznaczają te kontrolki, co być może powinienem wymienić. Jest to moje 1 bmw i uwielbiam to autko, dlatego zależy mi na tym aby było 100% sprawne. na chwile obecną auto dłużej odpala, więcej pali i nie ma przyśpieszenia, jednak 177 KM powinien coś mieć :/ proszę o sugestie, sam nie mam za dużego pojęcia o naprawach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.