Skocz do zawartości

Bolobdg

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    120i. 170km. N43

Osiągnięcia Bolobdg

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak mówiłem byłem na obwodnicy jeździłem dwa razy po 20 min z obrotami 4500 i różnicy żadnej nie widzę nie wiem nawet czy ten katalizator się wypalił czy nie podobno jak się wypala to śmierdzi jajcami u minę nie smierdzialo jedyne co zauważyłem to zanim ruszyłem dym było widać tylko czarny przy dodawaniu gazu i wydaje mi się że po odpaleniu czuć benzynę w aucie
  2. Jeszcze jedno pytanie może mi ktoś podać linka gdzie ściągnąć inpe pewnie jeszcze kabel do obd będzie trzeba kupić różnią się one czymś ? Jak tak.to jaki wybrać auto 2007r 120i po lift 170km n43 z gory dziekuje
  3. Dzięki pierwsze co to jadę w niedzielę na trasę i go spróbuje przepalic dam znać
  4. Biały dym.pojawia się rano i wygląda jak para co do przegonienia po trasie to jechałem nim około 250 km może nie cały czas na 4000 obrotów ale autostrada i z prędkością około 180/h no i na drugi dzień nie było poprawy .jak długo się wypala taki katalizator możliwe że jest tak.zawalony ze się nie wypali
  5. Dodam jeszcze że mechanik wspominał coś o pierscieniach w silniku ale że to duży wydatek nie wiem co mam robić bo jak zacznie wymieniać to nie wiem czy w 10000 się zamkne
  6. A jeden nowy wtrysk to około 800-900 przy wymianie 4 robi się spora kwota
  7. Nie wiem jak można sprawdzić wtrysk mechanik mówił że jest ok bo na kompie by mu pokazało że jest coś nie tak ja się na tym kompletnie nie znam jest jakiś sposób żeby to stwierdzic na 100 % słyszałem że gdzieś można dać wtryski do czyszczenia bo podobno tych się nie regeneruje
  8. Nie zauważyłem ubytku oleju ani płynu chlodniczego
  9. Dodam że stare świece pierwsze dwie były trochę okopcone na czarno trzecia mocno czarna a czwarta czysta
  10. A jestem z Bydgoszczy pozdrawiam
  11. Dziękuję za zainteresowanie tematem napiszę może co było wymieniane: rozrzad i pompa vacum programowanie w serwisie bmw. Dalej cztery świece,sonda nox wymieniona 2x co prawda używana ale w innym aucie ta ostatnia chodziła ,wszystkie filtry ,olej w silniku ,co do spalania to żona nie ma ciężkiej nogi i autko pali kolo 8litrow (automatyczna skrzynia) bylem u mechanika na kompie wywala blad sondy nox powiedział że "nie ma regulacji" rura wydechowe jest okopcone na czarno przy mocniejszym gazowaniu wygląda jakby pluł czarną mokrą sadza
  12. Witam zakupilem dla zony jedynke z silnikiem n 43 170km auto moim zdaniem jeździ normalnie jest zrywne nie szarpie podczas jazdy.ogólnie jestem zadowolony problem polega na tym : jak odpalam auto na zimnym to kopci na biało szaro i silnik nie równo pracuje jak dodam trochę wiecej gazu kopci na czarno jak się rozgrzeje jest ok byłem z tym u mechanika podobno sonda nox niestety wydatek koło 2000 moje pytanie jak sprawdzić czy to ta sonda żeby nie wyrzucać kasy w błoto może to coś innego np wtryski proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.