Witam wszystkich. Jestem zainteresowany F11 i potrzebuje Waszej opinii. Mam na oku 525d z początku 2013 roku z przebiegiem poniżej 100k niestety jeszcze z silnikiem N47(T) . Czy problemy z łańcuchem często nękają także ten typ silnika z 2013r, czy też ten rocznik z tym przebiegiem daje realną szansę dojechania z rozrządem do 150-200k? Niestety w egzemplarzu, który mam na myśli olej był wymieniany co 30-35k. Alternatywnie patrzyłem na 528i 3.0 ze względu na dobre opinie o silniku. Czy taki egzemplarz z 2011 roku i przebiegiem ok 150k będzie lepszym rozwiązaniem patrząc na przyszłe koszty utrzymania i uniknięcie kosztownych napraw? Mam jeszcze pytanie o ilość miejsca w F11 i F10. Może ktoś kto miał okazje pojeździć dłużej oboma wersjami będzie w stanie pomóc. Czy F11 oprócz oczywistej oczywistości, czyli bagażnika, ma też więcej miejsca na tylnej kanapie (chodzi mi o miejsce zarówno na nogi jak i na głowę :D ) Pzdr.