
przempu
Zarejestrowani-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
Pajero z silnikiem M57
Osiągnięcia przempu
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Hej Koledzy, udało mi się wreszcie uruchomić auto. Immo zdjęte! Rewelacja jak na razie. Mam kolejne pytanie - czy ktoś może mi powiedzieć, skąd (wiem, że z czujnika wału) ale dokładnie które piny idą z kompa do licznika, bo chciałbym uruchomić obrotomierz, bo mi nie działał od początku... Prędkościomierz tez szwankuje, więc muszę całościowo temat ogarnąć. Kupiłem już drugi i chciałbym to wszystko jakoś zrobić. będę dozgonnie wdzięczny :) pozdrawiam
-
Super koledzy! dzięki! Jutro ogarniam temat dalej. Dziś przerobiłem całą wiązkę elektro do kompa, bo tam był taki bałagan, że szok. Wszystko dosłownie na centymetry... PS. nie mogę znaleźć kolegi Tematy740 na forum :( ...
-
A jest może ktoś na forum, kto mógłby mi to przerobić?? Jest tu jakiś "szpec"? z góry dzięki!
-
Koledzy chyba mały sukces... Dziad mi dziś odpalił wreszcie... Co do błedu z czujnika to okazało się, że pseudo mechanik nie podpiął 1 z 3 pinów co wtyczki do kompa - po podpięciu błąd czujnika zniknął. teraz pompa progowa daje 4,25 bara. w EWSie cos nie kontaktowało i teraz już widzi immo. Nadal jednak nie odpala z kluczyka - musiałem go plakiem potraktować.... zauważyłem, że sam rozrusznik byle jak działa, więc muszę go do regeneracji oddać. Pewnie po tym moim "chechłaniu" wyzionął ducha... będę Was informował co dalej, PS. czy istnieje w ogole w BMW "wycięcie" immo w sensie immo OFF?? Immo mnie tutaj zgubiło.,.. Mma większe doświadczenie w Audi i tam jest tak, że nawet jak immo nawala to odpali i zaraz zgaśnie, a tutaj widzę, że immo blokuje całkowicie..
-
Hej Koledzy, Co do błędu wentylatora to generalnie mam problem z klimą - nie działa i dokładany ostatnio był wentylator. MOże to z tego powodu.. a co to jest ten RPC rail pressure? Juro sprawdzę te kable od czujnika na filtrze, ale czy jak go wypnę to nie powinien mimo wszystko zapalić? Niby ma dane z defaulta.... poniżej info z INPA... 7669 Electronic car immobilisation system (EWS) Error frequency : 15 Logistic counter: 40 Error occured 1. times at: Engine speed 0.00 1/min Coolant temperature 29.97 Grad C Einspritzmenge 0.00 mm^3 RPC rail pressure 6.02 bar Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error occured 2. times at: Engine speed 0.00 1/min Coolant temperature 27.92 Grad C Einspritzmenge 0.00 mm^3 RPC rail pressure 174.70 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km Error occured 3. times at: Engine speed 0.00 1/min Coolant temperature 27.92 Grad C Einspritzmenge 0.00 mm^3 RPC rail pressure 174.70 bar Fehler aufgetreten bei 655350.00 km Error present Sporadic error EWS Timeout elapsed Errorcode: 1D F5 28 0F FC 04 00 68 00 01 00 00 04 00 65 00 1D FF FF 04 00 65 00 1D FF ------------------------------------------------------------- 4693 Pre-supply pressure sensor Error frequency : 11 Logistic counter: 40 Error occured 1. times at: Engine speed 0.00 1/min Air-temperature 41.58 Grad C Einspritzmenge 0.00 mm^3 RPC rail pressure 6.02 bar Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error occured 2. times at: Engine speed 0.00 1/min Air-temperature 26.56 Grad C Einspritzmenge 0.00 mm^3 RPC rail pressure 0.00 bar Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error occured 3. times at: Engine speed 0.00 1/min Air-temperature 26.56 Grad C Einspritzmenge 0.00 mm^3 RPC rail pressure 0.00 bar Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error present Sporadic error Short circuit to BErrorcode: 12 55 28 0B FC 01 00 79 00 01 00 00 01 00 63 00 00 00 00 01 00 63 00 00 00 ------------------------------------------------------------- 7680 CAN - bus Error frequency : 26 Logistic counter: 39 Error occured 1. times at: Engine speed 0.00 1/min Supply voltage 11.92 V Einspritzmenge 0.00 mm^3 driving speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error occured 2. times at: Engine speed 0.00 1/min Supply voltage 12.15 V Einspritzmenge 0.00 mm^3 driving speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error occured 3. times at: Engine speed 0.00 1/min Supply voltage 12.04 V Einspritzmenge 0.00 mm^3 driving speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error present Sporadic error Receive fault transmission control (EGS) Reception fault ASC Instrument-cluster reception fault (INSTR3) CAN bus shut off Errorcode: 1E 00 27 1A DC 40 00 67 00 00 00 00 47 00 69 00 00 00 00 47 00 68 00 00 00 ------------------------------------------------------------- 13589 air condition output Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 0.00 1/min Coolant temperature 29.97 Grad C Einspritzmenge 0.00 mm^3 RPC rail pressure 6.02 bar Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error present Open circuit or short circuit to BErrorcode: 35 15 28 01 74 08 00 68 00 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ------------------------------------------------------------- 1152 Electric fan Error frequency : 1 Logistic counter: 39 Engine speed 0.00 1/min Coolant temperature 29.97 Grad C Supply voltage 11.92 V duty factor 48.44 % Fehler aufgetreten bei 0.00 km Error present Controll circuit or short circuit to positive BErrorcode: 04 80 27 01 74 08 00 68 67 7B 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================
-
No dobra, kupiłem dziś kabel do BMW i oto takie błędy mam: 7669 Electronic car immobilization system EWS - to wiadomo, choć niby prąd dochodzi 7680 CAN – Bus - no idea co to jest... 4693 Pre-Supply pressure sensor - rozumiem, że czujnik na filtrze, tak? 13589 Air Condition Output - no idea, ale generalnie to nieważne teraz.. 1152 Electric Fan - j.w. W aktualnych wartościach mam jeszcze: Rail-pressure dobija do 266,12 bar w trakcie kręcenia pre-supply pressure - stoi na 4 bar... nie drgnie i to nawet jak odłączam wtyczkę od czujnika ponadto w trakcie jak wyskakują te błędy pokazuje jeszcze coś takiego jak: RPC rail pressure - 6.02 bar.. - co to jest skoro w aktualnych ciśnienia podnosi się do 266,12 br? Proszę rzućcie nowe światło na to, bo nie mam zielonego pojęcia co wymienić, a wszystkiego po kolei też nie chcę...
-
W sensie, że nie będe mógł utrzymać palcem ciśnienia w filtrze, tak?
-
hej, Czyli powinien odpalić na odłączonym a on nie odpala... Pytanie czy zawsze tak jest, że odpali ze zdjętym czujnikiem? a czy przy zapalaniu jak dużo paliwa podawane jest do wtrysku - w sensie "na kropelki" czy powinien "lać" do wtrysku? dzięki koledzy.
-
Szanowni Koledzy, jestem tu nowy, a praktycznie to jestem tutaj gościnnie. Posiadam Pajero zliftowane z przeznaczeniem do terenu, ale silnik jaki mam zamontowany to właśnie M57. Auto generalnie spoko jeździ w terenie, ale mam problem po SWAPie. Niestety ktoś, kto robił SWAPa nie zrobił tego jak trzeba i dopiero po jakimś czasie wychodzą problemy... głównie z elektryką, ale po kolei. Największym problemem, który mam to problem z zapalaniem... Zaczęło się wszystko od tego, że auto trochę przytopiłem... Nie głęboko, ale alternator był częściowo pod wodą. Auto zgasło w wodzie i przestało odpalać. Okazało się, że po pierwsze spalił się jakiś bezpiecznik 60A (ale to skrzynka jest z Pajero) oraz problem z zasilaniem pompy (tą tzw. progowa). Po naprawie auto zaczęło odpalać. Niestety przez 1 dzień. Potem znowu przestało odpalać. Kręci jak należy, ale nie chce zaskoczyć. Przy użyciu plaka auto odpala, ale gaśnie w momencie jak przestaję podawać plaka. Okazało się, że znowu się spalił bezpiecznik i po jego wymianie auto cudem ożyło. Odpaliłem go kilka razy, przejechałem się kawałek, postawiłem i pojechałem innym na weekend. Wczoraj odpalam auto z myślą podjechania na myjnię. Ładnie zaskoczył, pojechałem na myjnie, zgasiłem i skończyła się jazda... Znowu kręci, z plakiem odpala, ale gaśnie, ale bezpieczniki są OK. A może dodam, ze jak jechałem na tę myjnię to auto jakoś nie miało powera... Błędów nie wywala żadnych na kompie. Sprawdziłem pompę progową - pompuje, bo sprawdziłem na przelewie i na zasilaniu wtryskiwaczy. Na listwie pokazuje ok 260 barów. Plus na wtryskach jest. Jedyny problem jaki znalazłem dotychczas to był złe odczyty z czujnika przy filtrze paliwa (okazało się, ze jest 1 z 3 kabli przerwany, polutowałem, ale problem nie zniknął). Komp pokazuje mi 0.24 bara, a jak odepnę wtyczkę od czujnika to 4,4 bara czyli prawdopodobnie wartości domyślne. Immo działa poprawnie. Nie ma znaczenie czy auto jest ciepłe czy zimne - problem z odpalaniem występuje cały czas. powiedzcie mi czy coś robię nie tak, bo już zgłupiałem. czy czujnik na filtrze ma jakieś znaczenie przy odpalaniu i czy az takie, że nie odpali w ogóle? Na co mam zwrócić uwagę, bo nie mam doświadczenia z silnikami BMW. Co mogę jeszcze sprawdzić żeby się dowiedzieć co mam wymienić, żeby to zadziałało... dzięki za wszelkie uwagi i sugestie.