Skocz do zawartości

Zbychu_bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia Zbychu_bmw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zbychu_bmw

    Problem z 525 TDS !!!

    Co to tego problemu z tym 5-10 min i "turbina" 1. Samochód pali w około 3 s. :) ale po odłączeniu wtyczki od komputera czy od jakiegoś sterownika ( który jest właśnie w tej skrzynce na foto) samochód palił błyskawicznie 2 turbina miała wskazać po której stronie zajduje się ta skrzynka :P
  2. Zbychu_bmw

    Problem z 525 TDS !!!

    Ja nic nie mam do do dużych przebiegów w samochodzi jak samochód jest zadbany i regularnie serwisowany to naprawde można się z niego długo cieszyć . Gorzej jak samochód ma mały przebieg i długo stał .. Wiem to po sobie bo kupiłem Sprintera który stał na parkingu przez 3 lata. Masakra. samochód ma przejechane 140 tyś. a chodzi gorzej niż mój poprzedni z przebiegiem 420tyś. Ja tylko zwracam się z problemem nie chce się ani wymądżac ani kłucić Pozdrawiam
  3. Zbychu_bmw

    Problem z 525 TDS !!!

    Samochód był serwisowany regularnie i to potwierdza przebieg. Aby się upewnic panowie z ADAC sprawdzili pewne elementy samochodu stwierdzając że samochód może byc w takim przedziale km. A i samochód zakupiłem od osoby prywatnej która się pod tym wszystkim podpisała ( a wiemy co graozi za to w niemczech gdy przebieg nie jest autentyczny)
  4. Zbychu_bmw

    Problem z 525 TDS !!!

    Problem polega na tym że ciężko odpala ( temat poruszany w wielu postach) ale u mnie jest inaczej. Auto jest z 95 roku i ma przejechane 114tyś. Pomyślałem że nie możliwe ale poprzedni właściciel pojechał ze mną do Servisu BMW w Monachium zrobili u udokumentowali przebieg. Następnie pojechałem do specjalisty z ADAC i potwierdził że przebieg jest autentyczny. Problem jak w wszytkich, źle odpala na ciepłym. Kolega doradził żebym zamówił takie cudo na allegro za 100zł które ukryje problem, ku zdziwieniu nic nie pomogło a na dodatek mogło zaszkodzić - silnik pracował coraz gorzej. postanowiłem wyrzucic to i do wylutowania kabli odpiołem wtyk do tego sterownika czy jak to sie tam nazywa ( czarna szkrzynka odkręcana na 4 śr. po stronie turbiny). gdy kable zostały wpięte zpowrotem samochód palił newyobrażalie łatwo ( jak mało który diesel połowe przeciągnięcia rozrusznika i pali) ( na zimnym jak i na ciepłym) trwa to jedynie 5 - 10 minut. CO MU DOLEGA ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.