Skocz do zawartości

markus22

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46

Osiągnięcia markus22

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. poduchy silnika wymieniam regularnie , a co do skrzyni tzn ? biegi zmienia idealnie i nic się nie dzieje , tylko ruszanie i cofanie jest problem bo szrarpnie całym autem
  2. byłem u gościa który sprawdził wszystko na kompie programem INPA , wynik to zero jakiegokolwiek błędu , przed wymianą oleju też już się pojawiało szarpanie
  3. ok dzięki , poszukam kogoś , a może jakiś polecany warsztat ? Bytom i okolice
  4. jakie blędy ? możesz jaśniej ?
  5. witam , przy wbijaniu wstecznego biegu lub do przodu autem mocno szarpie , ktoś coś na ten temat może ? poduszki skrzyni nowe wał bez luzu tuleja nr 9 nowa , olej w skrzyni wymieniłem dynamicznie pół roku temu , skrzynia po inicjacji i nic nie pomaga :mad2:
  6. hej , ja miałem podobne problemy z temperaturą raz zimny raz ciepły itd , podstawa , termostaty są dwa , po wymianie jednego żadnych zmian , po wymianie drugiego zero problemów , podobno wymienia się je parami , rok czasu i temperatura ani drgnie a koszt obydwu to jakieś 20o zł było więc niewiele
  7. hej , ja miałem podobne problemy z temperaturą raz zimny raz ciepły itd , podstawa , termostaty są dwa , po wymianie jednego żadnych zmian , po wymianie drugiego zero problemów , podobno wymienia się je parami , rok czasu i temperatura ani drgnie a koszt obydwu to jakieś 20o zł było więc niewiele
  8. dzięki panowie filmik już widziałem i teraz rozumie jak to działa , ma ktoś może kontakt z tym Tandolfem ? pisałem do niego ale cisza
  9. powiem tak , znalazłem powód trzesienia , zdjąłem dolot powietrza do egr i w momencie wyłączenia stacyjki zatkałem ręką dolot powietrza ,oczywiście potrzebna przy tym pomoc drugiej osoby , jeśli idealnie sie zatka w tym samym momencie powietrze i wyłączy stacyjke samochód gaśnie jak nowy , zore powtarzam zero wstrząsu i nic sie nie dzieje , problem w tym jak i gdzie zamontować klape gaszącą w taki sposób żeby podpiąć ją pod mój EGR , jakieś rady pomysły ?
  10. dzięki , już jestem umówiony na usunięcie klapek a mógłbyś coś więcej napisać na temat tej klapy gaszącej ? jak to się je i gdzie to zrobić ? a nie masz takiego trzesienia przy gaszeniu ?
  11. a wie ktoś coś może na temat klap kolektora , czy można je usunąć i zaślepić ?
  12. nikt nic nie wie na ten temat ? ludzie plis :)
  13. mam zaprzyjażniony warsztat na który jeżdże już 20 lat i byłem przy wymianie koła , założyliśmy corteco to wszystko latało jak szalone , po zmianie na Febi wszystko było idealnie bez najmniejszych drgań , koło kupione w renomowanej hurtowni za 500 zł więc żadna podróbka z allegro to nie jest
  14. koło pasowe jest nowe , niema pęknięć , wszystko zrobione w dobrym warsztacie 3 miesiące temu , jeśli np mam włączoną klime to trzęsie delikatnie i krótko czyli pod większym obciążeniem trzęsienie jest małe a bez obciązenia trzęsie mocniej
  15. witam , jestem tu nowy , mam problem z E 46 diesel automat , po wyłączeniu silnika rzuca nim przez moment tak że cała buda lata , poduszki silnika są nowe , pomocy , co to może być ? Marek co myślicie na temat tego filmiku ? czy to działa ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.