Skocz do zawartości

DamnSupression

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325i 1992

Osiągnięcia DamnSupression

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc fachowcy
  2. Stara pompka wpięta i jest tak samo, napięcie na wtyczce od pompy jest, lecz nie załącza się pompowanie wstępne ale słyszałem ze w niektórych m50 nie występuje. Jakieś pomysły co dalej?
  3. Ciśnienie paliwa przed listwą wtryskową 0,5 bar, na pompie 1 bar. Dziś podmienię pompę na stara i zobaczymy co będzie.
  4. Zrobione. Ciśnienia paliwa jeszcze nie mierzyłem, brak czasu ostatnio.
  5. Właśnie ostatnio próbowałem na płaku ja odpalić i coś tam zagadała ale jak tylko nie dostawała plaku to gasła, na dniach będę mierzył ciśnienie na listwie wtryskowej.
  6. Witam szanownych klubowiczów, jestem zmuszony prosić was dziś o pomoc. Moja czarnulka ostatnio nie chce ze mną współpracować jest to e36 z roku 92. Pewnego dnia samochód umarł postanowiłem wtedy wymienić filtr i pompę paliwa gdyż było ją już słychać po przejażdżkach jak pracuje na zewnątrz samochodu samochód odpalił lecz dzień później umarł na skrzyżowaniu, zaczęły podupadać obroty gdy stałem na czerwonym dałem jej trochę gazu i gdy wbiła się na obroty pracowała zdrowo gdy z nich spadła to zgasła i już nie zapaliła do tej pory. Po tym incydencie zmieniony czujnik położenia wału oraz walka rozrządu i regulator ciśnienia paliwa po drodze wyrzuciłem instalacje gazową, iskra i paliwo na wtryskach jest. Jakieś pomysły co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.