Witam. Z góry mówię, że wiem, że temat tego auta został już poruszony 5 lat temu na tym forum przy okazji poprzedniej zmiany właściciela. Dlatego od razu proszę, jeśli ktoś wtedy oglądał to auto / zna ten samochód, to proszę o jakiekolwiek cenne informacje :) Samochód nie jest wystawiony na sprzedaż na żadnym portalu, dlatego nie zamieszczam tutaj linku do ogłoszenia itp. Jestem już po oględzinach samochodu, po jeździe próbnej i po sprawdzeniu go w stacji diagnostycznej, gdzie okazało się, że podłoga, hamulce i zawieszenie jest w bardzo dobrym stanie, że silnik pracuje dobrze i równo, nic nie kopci, elektronika w pełni sprawna. Wykazano jedynie wyciek oleju spod uszczelki pokrywy zaworów. Mam zamiar sprawdzić to BMW jeszcze miernikiem lakieru i być może podjechać na sprawdzenie ciśnienia na cylindrach - chociaż w stacji diagnostycznej stwierdzili, że nie ma takiej potrzeby, bo silnik pracuje na prawdę dobrze (posłuchać ich??). Moją wątpliwość wzbudza jednak jedna rzecz: obecny właściciel mówił mi, że 5 lat temu nadział się kupując to auto, ponieważ okazało się, że ma uszkodzoną głowicę (ostatni zarejestrowany przebieg przez ASO w Niemczech w 2011 r. to 139 000, a obecny właściciel kupił samochód w 2012 r. z przebiegiem około 150 000 - 160 000). Wtedy postanowił wymienić cały blok silnika i zakupił taki, który miał podobno mniejszy przebieg niż auto. Twierdzi, że przez 5 lat nie miał problemów z autem, ale poinformował mnie również, że auto połyka jakieś niewielkie ilości oleju, ale powiedział też, że to w tych silnikach norma - czy to prawda?? Silnik 2.0 143 KM. Obecny przebieg 204 000. Proszę o pomoc. Każda wskazówka, porada jest na wagę złota :)