Witam. Miałem w swojej problem z checkiem i lewym powietrzem. Chceck wyskakiwał bez zasady raz po 2 dniach czasami po 2 tyg. , pod kompem błąd czujnika Nox , czujnik wyłaczony na stałe i problemu niema. Co do lewego powietrza , dwukrotnie była to wina mechanika raz po wymianie filtra zle skręcona obudowa , za drugim razem zle założony wąż od przepływomierza. Objawiało się ono tym że wolne obroty czasami falowały ,spadały poniżej normy i auto czasami gasło lub tez kiedy dojeżdzałem do świateł chciałem zredukować bieg i wdusiłem sprzęgło auto gasło. Z tego co mi wiadomo lewe powietrze można złapać miedzy innymi przez uszczelkę od kolektora ssącego czy uszczelkę zaworu disa, ale nie wiem czy disa w tym silniku występuje. Co masz na myśli auto się dławi ? Bo ja miałem taki problem po zakupie, że gdy chciałem dopier... na jedynce to auto łapało doła i dopiero po chwili tak jakby ktoś je kopnął w dupę i dopiero szło, a powodem tego był przewód(kawałek rurki ze spiralą) między katalizatorem, a zaworem EGR , na spirali pęka, dodatkowo powodowało to większe spalanie około 1 l i głośniejszą pracę auta .