Skocz do zawartości

Pat6r

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 163KM

Osiągnięcia Pat6r

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po zaznaczeniu tej opcji i próbie odczytania błędów przy odpalonym silniku nadal pokazuje "Błąd". Chyba jutro podjadę wymienić ten moduł i spróbuje z innym...
  2. Mam mały problem, kupiłem moduł z poniższego linku i btool łączy się i odczytuje live data, ale już z przeskanowaniem błędów sobie nie radzi. To z moim telefonem jest coś nie tak, czy jednak moduł do wymiany (zmartwił mnie wielki karton z napisem Shenzhen) ? Carista niby połączyła się z obd ale podczas łączenia z samochodem cały czas coś mieliła ... https://allegro.pl/oferta/skaner-obd2-elm-327-vgate-bluetooth-wersja-1-5a-6277393695
  3. Właśnie z kupowaniem samochodów mam małe doświadczenie i raczej złe :P Póki co czytam o silnikach n52 i przestraszyły mnie te głowice i tłoki .. Co do ASO to ciężko bo raczej nastawiam się że będę musiał gdzieś w Polskę uderzyć i szukać lokalnego serwisu
  4. Właśnie z tym dozbieraniem muszę sprawę przemyśleć, właśnie kupuje też mieszkanie i muszę odkładać funduszę na wykończenie go :P Poniżej 2005 schodzić nie chce więc e46 odpada. Co do 320i wiem że mogę trochę żałować bo jeszczę mogę skorzystać z wolnego stanu a najwyżej dziewczyna trochę pomarudzi że po co taki duży silnik :P A jak wygląda sprawa z tymi sprowadzanymi autami, nie zbyt się orientuje ale zakładam że rejestracja, oc jakieś 2tyś + pierwszy serwis i wiem że to pytanie to jak wróżenie z fusów i dużo zależy od egzemplarzu bo można trafić na padline, ale ile może wynieść przy założeniu że jakieś części eksploatacyjne + jakaś naprawa się trafi ? I też dosyć dla mnie istotne pytanie, jako laik w sprawach mechanicznych pierwsze co to, po zobaczeniu samochodu na oczy chciałbym sprawdzic go na jakiejś stacji (najlepiej ASO), na ile dogłębne jest takie sprawdzenie? Czy jeśli na ASO powiedzą mi że nie widzą nic niepokojącego, wycieków itd. (wiadomo, mogą być wady ukryte) mogę uspokoić sumienie i poważnie pomyśleć nad zakupem danego modelu?
  5. Serdecznie witam wszystkich jako że to mój pierwszy post na tym forum :) Mam nadzieję że za jakiś czas stanę się szczęśliwym posiadaczem E90 i stałym bywalcem na forum, ale nim to się stanie chyba muszę was pomęczyć by spełnić warunek "szczęśliwym" :P Mam taki problem że budżet to tylko +-30tyś, z możliwością naciągnięcia go i dylemat zaczyna się przy wyborze wersji silnikowej 320i/325i/330i, 330i jest bardzo mało sztuk w granicach 30-33tyś i zazwyczaj są to niemce w które pewnie jeszcze trzeba sporo włożyć a budżet początkowy już jest tu naciągnięty, 325i jest minimalnie więcej ale sytuacja jest bardzo podobna, póki co znalazłem jedną sztukę zarejestrowaną już w PL która miała tu jakiś serwis i ma opłacone OC i AC (zresztą link dam niżej) jeszcze wspomnę że tu często są automaty czyli na pierwszy serwis pewnie doszedł by olej w skrzyni, najmniej chętnie zostaje 320i których jest sporo poniżej 30tyś więc spokojnie zostanie mi coś na opłaty i pierwszy serwis a nawet może jakiś wpływ na wybór wyposażenia będę mieć.. I teraz czekać obserwować i czaić na coś mocniejszego czy odpuścić i brać bezpieczniejszą opcje? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-218-km-xenon-prywatnie-serwisowana-udok-przebieg-warszawa-ID6yUkyB.html Wspomniana wcześniej aukcja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.