Skocz do zawartości

Mmklson

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d

Osiągnięcia Mmklson

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No już sobie z tym poradziłem, padła lampa ze strony pasażera to było mniej miejsca na zamontowanie tej przetwornicy, ale trytytka dała radę :) tylko nie wiem czy ta przetwornica powinna się nagrzewać, czy czasem nie dałem jej zbyt blisko silnika czy coś?
  2. Jest coś takiego jak przetwornica uniwersalna? Czy coś takiego wystarcza aby lampa normalnie świla? Czy trzeba coś przerabiać?
  3. Witam padła mi przetwornica w jednej lampie w e46 i mam pytanie czy przetwornica z e39 będzie pasować? Bo dosyć ciężko znaleźć coś na już, a jest mi to bardzo pilnie potrzebne. Drugie pytanie to nie będę pisał dlaczego chce to zrobić, ale czy usunięcie pestki immobilizera z kluczyka nie "popsuje" innych funkcji kluczyka, jak ładowanie czy otwieranie? Proszę o szybką pomoc z góry dzięki.
  4. Mmklson

    330d, problem z kluczykiem

    Dzięki Tobie już jestem dużo mądrzejszy :D a czy najprostsze wyjście z sytuacji wdg mnie jest wgl możliwe, po wymianie tego sterownika komputera mechanik wymienił również stacyjke, a starą stacyjke posiadam do której mam komplet kluczy i odpowiedni zamek w drzwiach, czy jest możliwość powrotu do starej stacyjki?
  5. Mmklson

    330d, problem z kluczykiem

    No fakt, wydaje się to proste, ale narazie nie będę się tym bawić bo boję się że przez niedziałający zamek w drzwiach utrace możliwość otwarcia Auta, a w nowym kluczyku nie mam elektroniki, da się ją przełożyć z tego starego czy muszę kupić nowe?
  6. Mmklson

    330d, problem z kluczykiem

    Za link wielkie dzięki, a kluczyk jak zakodowac to nie mam pojęcia, jakie to koszta i jakie koszta mniej więcej dorobienia nowego kluczyka? Bo z jednym to trochę bieda
  7. Mmklson

    330d, problem z kluczykiem

    Witam, taki temat, na wstępie dodam że jestem zielony i proszę się nie śmiać, a po drugie mechanik który mi to robił jest na wakacjach i nie ma z nim kontaktu. Jakiś czas temu padł mi sterownik komputera, zamówiłem nowy przyszedł z kluczykiem i stacyjka, zostało to wymienione, tylko że auto otwiera się ze starego kluczyka i tylko pilotem, zamek w drzwiach obraca się luźno w obie strony, nie wiem czy się popsuł czy co i czy wgl on był też przełożony na nowy, a auto odpala z tego nowego kluczyka i tu cały problem, bo kluczyk ładuje stacyjka a kluczyk którym da się otworzyć nie ma wcale ładowania, i tu cały problem bo mechaniczne otworzyć się nie da, stąd pytanie, co robić gdy już stary kluczyk akumulator padnie?
  8. A czy ma znaczenie z jaką siłą dokręce korek?
  9. A jest sposób na sprawdzenie tego korka że tak powiem na sucho? Bo mam ich chyba z 5 z czego dwa nowe.
  10. Witam. Problem rozwiązany, winne było wszystko po trochu z układu chłodzenia. Trochę pompa trochę wisko i chlodnica, po ostatniej interwencji czyli wyczyszczeniu obu chłodnic wszystko wróciło do normy CHYBA. Temperatura według testu 7.0 t trzyma się na 89 stopni, przy mocnym dodaniu gazu pod górkę skacze do 93-95 ale od razu spada na 88-89 czy to normalne? Wskazówka w normie. Wąż od chlodnicy po zestawieniu na noc auta, rano jest wyraźnie zassany, czy tak ma być?
  11. Jeździłem po mieście gdzie nie szło ale zbytnio rozpędzić żeby dźwignąć temperaturę. Bo przy normalnej jeździe jest wszystko ok. No i wtedy temperatura nie poszła ponad 90 stopni. Silnik też pracuje bardzo dobrze tylko te jebane grzanie. Powiedz mi co byś zrobił na moim miejscu bo ja się już poddaje i szukam słupka m57n, bo nie jestem takim chujem żeby odsprzedać to dalej z taką wadą.
  12. Kupiłem te auto dwa tygodnie temu i od tego czasu jeździ tylko od mechanika do mechanika na placu może było dwa dni. Może znasz kogoś godnego polecenia ze śląska co by mógł ustalić co z tym jest?
  13. No też tak to widzę ale ja nie jestem mechaniki. Dałem je już do 4 różnych. Nikt nie daje rady. W piątek jadę do kolejnego 100 km od domu, który tych poprzednich nazwał "wymieniaczami" i po weekendzie może powiem coś więcej. Ale chciałbym poznać chociaż wasze pomysły i dowiedzieć się jakie koszta mnie będą czekać.
  14. Wiatrak od klimy chodzi prawie cały czas. Bo temperatura pomimo że przy normalnej jeździe jest na wprost 90 stopni to przy teście 7.0 jest za wysoka, minimum 105 stopni, a to już coś nie tak.
  15. Zrobiłem również test spalin chwilę po lekkim podniesieniu temperatury który nie wykazał spalin w płynie chłodniczym. Nowy również zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego. Ratunku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.