Skocz do zawartości

elok

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36, E46 - F30

Osiągnięcia elok

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć. Dodam parę słów od siebie. Parę miesięcy temu sam szukałem pomocy na forum, a moją rozterką był zakup starszej (3 lub więcej lat 320stki), nowej lub max rocznej ale 318i. Po dość długim rozpoznaniu tematu oraz jazdach próbnych wybór padł na 318i z PS, 8-miesięczna, cena 115,5 z kompletem ogumienia na zimę. Wersja sportline, automat sportowy, navi - business , led, alcantra, itd. Mam ją drugi miesiąc,przejechałem 6 tysięcy. Generalnie sporo jeżdżę, głównie po aglomeracji śląskiej (dużo krótkich tras, dlatego nie disel). Powiem tak, nie ma się co bać tych trzech cylindrów. Jeżeli ktoś to auto traktuje biznesowo - do pracy plus raz w roku na wakacje, jest to bardzo przyjemna limuzyna, przyspieszenie nie powala, ale jest absolutnie wystarczające. Prowadzenie - rewelacja,skrzynia - tak samo. Niejeden na tym forum uważa, że za taką cenę "lepiej kupić forda" - ich sprawa. U mnie w firmie jest parę Fordów, były też Skody, robię nimi sporo kilometrów i nikt mi nie wmówi, że lepiej mieć Forda z lepszym silnikiem i kilkoma bajerami więcej niż słabszą wersję BMW czy Mercedesa. Te auta to inne światy. Jest też parę wad, sporo osób pisze o wyciszeniu i to jest prawda, mam 11letnią C - klasę (od nowości), i wyciszenie jest tam na lepszym poziomie niż w F30. Do 140 da się znieść, potem urywa głowę. Z rzeczy które mnie drażnią - pierdoła - kluczyk. Wygląda tandetnie, jak z bazaru. Znów 11letni merc świeci przykładem - elegancki kluczyk z chromowanym wykończeniem. Poza tym - mit trzeszczących plastików.. kupiłem to auto z PS z przebiegiem 20k, sam zrobiłem te 6 i nic.. zero trzasku - może coś źle robię? Źle nasłuchuję?? :) Podsumowując, na dziś jestem zadowolony, gwarancja na razie jest, zobaczymy co będzie potem.. (znajomy ostatnio mówił, że nie przedłużył gwarancji w Skodzie, i dwa miesiące potem padły wtryski w Oktawce.. :mad2: )
  2. Dzięki za odpowiedź. W salonie dali mi 118i do testu, twierdzą że 318 nie mają. Mieli zorganizować, ale czekam i czekam a im się nie spieszy. Wrażenia z 118i na plus, byłem zaskoczony dynamiką ( to pewnie dzięki skrzyni). Obawiałem się tylko, czy w większej trójce to się sprawdzi. Czekam jeszcze tydzień, potem odwiedzę innego dealera.
  3. Witam ponownie, mam kolejne pytanie związane z zakupem samochodu. Po długiej analizie, chcę kupić maszynę roczną, max dwulatka. Koniecznie w benzynie. Najlepiej przez Premium Selection. I tutaj pojawiają się schody, 320i trzeba ze świeca szukać. Nie ma takich roczniaków ani dwulatków. Za to jest całe zatrzęsienie 318stek. Teraz żeby mnie nie zjedzono zaraz żywcem, auto do miasta, żonowóz! Nie potrzebuję 330i, 320i by starczyło, tylko że nie ma z czego wybierać.. :/ Moje pytanie: Czy ta 318 jest w miarę żwawa, w zakresie do 130km/h? Czy jest awaryjna? Sądząc po ilości ofert, na pewno jest masa użytkowników 318stki, jestem ciekaw ich opinii.
  4. Dzięki za info. Nawiązując do wypowiedzi, że w tej kwocie (135k) może warto brać używkę, to tak - rozważam roczniaka w tej cenie, bo w pierwszym roku bunie bardzo tracą na wartości. Pożyjemy, zobaczymy w każdym razie zakup planuję na lato, pewnie jeszcze nie raz podpytam bardziej doświadczonych, np czy jeśli kupię używkę ( a wiadomo że nie trafi się z dokładnie takim doposażeniem jakby się chciało) to czy można sobie doposażyć później w BMW (np w head up display lub lepsze nagłośnienie)...?
  5. Witam ponownie Forumowiczów! Kiedyś miałem tu konto, ale nie pamiętam już loginów itp więc zaczynam na nowo.. Do rzeczy, byłem szczęśliwym posiadaczem E36, potem E46, teraz po przerwie i męczarni z pseudo - samochodami wracam do ukochanej marki, planuję kupić F30 320i. Marzenia marzeniami, budżet budżetem. Długo się gryzłem czy brać 318i (te cholerne 3 cylindry, nie wiadomo ile to wytrzyma..??) i doposażyć auto na luzie, czy jednak wcisnąć 2litry, ale oszczędzić na wyposażeniu. Żeby była jasność, mój budżet to ok 135 PLN brutto, set jaki ustaliłem u dealera wynosi trochę ponad 170 k, bez problemu negocjuję do 135 czyli mieszczę się w założeniach ale... no właśnie, ponieważ w secie jest 2litrówka, automat i navi (mała) to niewiele więcej się mieści i trzeba kombinować... tutaj pytanie do doświadczonych Kolegów, czy warto dopłacić 5 k za te Ledy? Czy to tylko "bajer" dzięki któremu auto lepiej wygląda z zewnątrz? Każde 5k to inne wyposażenie/dodatkowy pakiet np bardzo podoba mi się head up display, dzięki któremu można cieszyć się z jazdy i nie odrywać wzroku od drogi przy dużych prędkościach w zakrętach :twisted: (testowałem, niestety krótko :cry: ).. Tak czy siak, doradźcie czy gra warta świeczki, ja jeżdżę sporo po nocy, więc jeśli to jest różnica klas w jakości z tymi światłami, to praktyczniej będzie je wrzucić do konfiguracji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.