Skocz do zawartości

jootem

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320i 2005r.

Osiągnięcia jootem

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. tak bede tego próbował ale na razie dużo pracuje i nie mam czasu
  2. właśnie nie wiem jak to nazwać, a uczucie no nie wiem... jakbym po poprzecznych wybojach jechał ale tylko kilometr i znika
  3. Witam, szukałem podobnych objawów na google itp ale nawet nie wiem jak to określić a mianowicie chodzi o to że po nocy na zimnym silniku jak zaczynam jazdę to przez pierwszy kilometr do dwóch jest uczucie jakbym miał koła krzywe albo były wyboje na drodze. Obroty nie skaczą, moc jest, Pali na dotyk. Zero błędów. Rzuca tym samochodem że strach przyspieszać żeby się coś nie rozleciało ale po tych 1-2 km już wszystko jest idealnie jedynie czasami lubi przyszarpać przy ruszaniu i dziwnie sie zachowuje przy odejmowaniu gwałtownie gazu i odejmowaniu ale co do tego to już wrzucałem post i też nikt nie miał pojęcia. Może ma ktoś podobny objaw?
  4. ale to jest n42, ja mam n46
  5. gdzie jest ten czujnik? jak wyglada?
  6. no nasze screeny z tymi cylindrami sie bardzo różnią, reszta podobnie. do do elektrozaworów to nie czyściłem ale wyjmowałem kiedyś bo zmieniałem uszczelki, wymieniałem też niedawno silniczek vvt po czym własnie wczoraj jak podpiąłem kabel wywaliło 3x ten sam błąd 2a70 ten sam przez który właśnie wymieniłem ten silniczek... 1. Umweltsatz Kilometerstand 154770 km Byteorientierte Ablage fuer B_vvt im FF- Array (bitcnv_vvt) 1.00 Tastverhaeltnis VVT- Motoransteuerung (tvvvtm_u) -1.56 % Bordnetzstromentnahme VVT (ivvtbn_u) -4.69 A Motorstrom VVT (ivvtm_u) 0.00 A spróbuję odłączyć ten czujnik i sprawdzę. Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły? albo chociaż jest ktoś w stanie wytłumaczyć jakie powinny być poprawne wartości z tych screenów??
  7. to co udało mi się sprawdzić, pomiary na biegu jałowym, jest ktoś w stanie powiedzieć czy wszystko jest w normie?
  8. spoko, kabel juz do mnie idzie, na dniach wrzucę screena, tylko jeszcze jakby ktoś podrzucił instrukcję jak to zrobić to bedzie spoko :)
  9. mieszkam w Holandii wiec nic mi po uprzejmościach, kupie w tygodniu i bede miał na przyszłość
  10. uhuh to najpierw muszę kupić kabel...
  11. silniczek wymieniłem, tak jak pisałem wyżej, a do puknięć to sprawdzałem no i coś tam puka... do tego wszystkiego na zimnym silniku nie przyśpiesza płynnie, czuć jakby koła były krzywe... ale jak zrobię z 2-3 km to już jest normalnie ale szarpanie przy gazie nie ustaje.
  12. o tej gumie już mi mówił mechanik jak sprawdzał mi błędy przy tym silniczku, bo nawet słychać takie dziwne puknięcia jakby z tyłu ale na zewnątrz, w środku cisza. Da się to jakoś łatwo sprawdzić bez rozbierania? I jak sprawdzić dwumas? Ale tak na 100% żeby było wiadomo że coś z nim nie tak?
  13. miałem błąd silniczka valvetronica, myślałem że to od tego ale wymieniłem i nic sie nie zmieniło a błąd zniknął, wiec w tym momencie żadnych błędów nie pokazuje.
  14. Witam, ktoś pomoże z diagnozą? miał ktoś podobnie lub tak samo? 320i n46b20b tak jak widać na filmiku przy odejmowaniu gazu obroty skaczą oraz auto szarpie dzieje się tak też przy dodawaniu gwałtownie gazu, występuje to na 1,2,3 później już nie czuć. WIDEO: https://youtu.be/2nQzjMF7fK4
  15. no jak 8,5 to elegancko, też kiedys chciałbym pójść w automat ale boje sie własnie tego spalania, bo też chciałbym wiekszy silnik :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.