A masz podświetlenie przycisków? Jeśli tak, to możliwe ze uszkodzony jest obwód sygnału LIN. Druga rzecz, to czy masz dobrze podłączoną masę (kl31) w kierownicy. Powinna być stała na tym drugie biegnącym przy stykach klaksonu a nie na blaszanej obudowie poduszki. Nie jestem pewien ale jeśli byłaby blednie podlaczona masa, to przy włączonych światłach (nie dziennych), po wciśnięciu klaksonu powinno się pojawiać podświetlenie przycisków na kierownicy. Jeszcze jedna przyczyna to bezpiecznik w module FEM nr 10 5A, tyle ze wtedy działałby klakson, który działa poprzez podanie masy do FEM. Więc szukałbym przyczyny braku masy w kierownicy (znaczyłoby to ze uszkodzony jest moduł SZL lub jego okablowanie). Diagnostyka prosta; jeśli tak, to nie masz ani sygnału, ani przycisków, ani ich podświetlenia. Żeby się upewnić możesz zdjąć poduszkę i na krótko podać masę tam, gdzie powinna się znajdować w kierownicy , czyli tutaj https://www.newtis.info/tisv2/obj/KZ4O1J0m Pin nr 4