Skocz do zawartości

Białowol

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d 2014
  • Lokalizacja
    Warszawa, Polska
  • Zawód
    Instruktor strzelectwa

Osiągnięcia Białowol

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. D4 190 koni ok 180k PLN, T5 250 koni prawie 200k PLN w podstawie zgodnie z konfiguratorem. Obstawiam, że słabsza od T5 jednostka benzynowa trafi do XC60 w momencie, gdy gamę modelu uzupełnią wersje FWD.
  2. Volvo zapowiedziało, że do 2023 roku nie będzie rozwijało nowych jednostek wysokoprężnych. Do 2023 z pewnością pozostaną w europejskiej ofercie. Inaczej może być w USA. Na tamtejszym rynku także Daimler AG ogłosił, że nie będzie homologował nowych modeli w wersjach z dieslem.
  3. Białowol

    F11 LCi Full LED?

    Cześć, dziś znajomy, który miał F11 LCi zaskoczył mnie stwierdzeniem, że można było dokonfigurować reflektory adaptacyjne Full Led. Prawda to? Twierdzi, że ich nie kupił, bo kosztowały około 8000zł. Powiem szczerze, że kupując swoją nie zwróciłem uwagi na taką opcję.
  4. Co konkretnie psuje się w Volvo XC90 T8? Nie ukrywam, że ten samochód mocno chodzi mi po głowie, mam już umówiony samochód na test. Po przejechaniu się V90CC mam bardzo pozytywne wrażenia, ale jednak wolałbym hybryde.
  5. Nie ma czegoś takiego ( jeszcze ) jeśli chodzi o G. Podniesione to masz F07. Szkoda. Nie jestem przekonany do SUVa a trochę większy prześwit jest przydatny. Od wczoraj jeżdżę testowym Volvo V90CC i właśnie do takich wniosków dochodzę.
  6. Mam pytanie z innej beczki. Czy są jakieś informacje dotyczące podniesionego kombi z X-Drivem typoszeregu G31? Konkurencja ma takowe na bazie A6, E-klasy czy V90. Wiadomo coś na temat takiego modelu BMW?
  7. Mnie też poinformowano, że na miejscu. Wiecie ile może trwać wymiana w ASO?
  8. Dzięki za rady, w Warszawie i okolicach ceny niestety podobne. Wycieczka w celu wymiany mi się nie uśmiecha.
  9. Tesla X odpada, przede wszystkim ze względu na sposób finansowania (najem długoterminowy), po wtóre najbliższy serwis w Berlinie, po trzecie brak szybkich ładowarek w Warszawie.
  10. Mam podobny dylemat, początkowo również zastanawiałem się nad dużymi SUVami z relatywnie małymi silnikami wysokoprężnymi, ale jako, że auta używam głównie na krótkich dystansach w mieście (ewentualnie na obwodnicy), sporadycznie zapuszczając się na drogi ekspresowe czy autostrady postanowiłem przyjrzeć się hybrydom. Przez to zrezygnowałem z pomysłu na GLSa, a GLE500e zwyczajnie nie przekonuje mnie linią nadwozia w stylu coupe. Odrzuciłem także Lexusa RX450h, który wizualnie bardzo mi odpowiada, ale jego zasięg w trybie EV jest bardzo mały. Spalanie nie jest przesadne, ale w warunkach w jakich eksploatuje auto będzie odstawało od rywali in minus. Kolejnym argumentem przeciw Lexusowi jest skrzynia e-CVT, a właściwie dźwięk, jaki wydaje silnik spalinowy zestawiony z przekładnią bezbiegową. Skupiam się na hybrydach plug-in. Q7 e-tron, czyli hybryda TDI zupełnie mnie nie przekonuje, trochę za dużo szczęścia na raz. Na chwilę obecną biorę pod uwagę BMW X5 xDrive40e iPerformance oraz Volvo XC90 T8 AWD. Za BMW przemawia sentyment do marki (byłaby to moja czwarta bawarka z rzędu), większe możliwości konfiguracji i bliskość do ASO BMW. Teoretycznie cena jest podobna, jednak z tego co widzę w konfiguratorze Volvo, szczególnie w topowej wersji Inscription, ma właściwie pełne wyposażenie. Aby X5 miało podobne różnica w cenie zaczyna być zauważalna choć nie decydująca. „Na papierze” Volvo jest znacznie mocniejsze, ma też większy zasięg na samym prądzie, jest 7 miejscowe (co akurat dla mnie nie ma znaczenia) i jego stylizacja bardzo mi się podoba. X5 nie jest złe, ale dopiero na drugi rzut oka umiem ją odróżnić od poprzedniej generacji. Tyle teorii. Nie jeździłem jeszcze żadną z tych hybryd, bazuje tylko na tym, co znalazłem w internecie i prasie motoryzacyjnej. Czy ktoś z Was miał okazję jeździć obiema z nich? Czy X5 xDrive40e iPerformance jest dostępne u dealerów do jazd próbnych (XC90 jest na pewno). Kilka interesujących materiałów o tej dwójce. https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/volvo-xc90-t8-versus-bmw-x5-xdrive40e-twin-test https://recombu.com/cars/article/volvo-xc90-t8-vs-bmw-x5-xdrive40e# http://insideevs.com/volvo-xc90-t8-versus-bmw-x5-xdrive-40e-plug-in-suv-comparison-test/
  11. W zeszłym roku zakupiłem taką nową, oryginalną, z uchwytem za 175zł. Nie w ASO a w jakiejś firmie z Opola, niestety nazwy nie pomnę.
  12. Białowol

    F11 - głośnik BT

    Zanim zaczniesz demontaż sprawdź w telefonie czy nie masz ustawionego "polepszania dźwięku podczas rozmowy" (w zależności od producenta telefonu może się to różnie nazywać). U mnie przez to podczas rozmowy via BT słyszałem to co Ty.
  13. Niestety będę robił z AC ale w ASO i mam nadzieję, że bez żadnych oszczędności. No i znaczek BMW będzie na swoim miejscu.
  14. napisalem w twoim watku zeby najpierw podjechac do aso u mnie bylo tak: podjechalem do aso, podpisalem papiery o bezgotowkowe rozliczenie, oni umowili sie z rzeczoznawca podstawilem rano auto, dostalem zastepcze, po pracy odebralem moje wymienili szybe na oryginal, czujnik wkleili na zel, wykonali testy i dostalem protokol mimo ze sama szyba miala kosztowac 3000 netto to nie doplacilem ani zyla aso potrafi :mrgreen: tapatalked Mam mniej szczęścia, wycena szyby w ASO 5000zl, będę robił z AC.
  15. Mam podobną sytuację. Jak skończyła się Twoja przygoda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.