Skocz do zawartości

FireNickE

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 Compact 1.8Ti 1995

Osiągnięcia FireNickE

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Interfejs Inpa czy DS150E lepiej sobie poradzi z E36 1.8TI
  2. Czy jezeli zmienie sterownik silnika na bez immbolizera lub usune immobilizer z swojego sterownika, samochod odpale po tej czynnosci czy trzeba cos jeszcze zrobic ? Pomozcie :)
  3. Nie udalo sie, ale mniejsza z tym. Kable mam juz nowe bo mialem okazje to kupilem bo tamte byly do wymiany, lecz nadal nie odpala. Jeszcze troche poprubuje i zawioze do mechanika :) moze mi ktos powiedziec dlaczego nie slychac pompy po przekreceniu kluczykiem a jak podepne na ostro z aku to dziala? ktory przekaznik i bezpiecznik za nia odpowiada ? i jak go sprawdzic ?
  4. Powiedz mi cos o tej mozliwosci jak to zrobic to sprubuje, ale wiem co to moze byc, mam nadzieje ze sb poradze z tym.
  5. Przed wymiana wszystko bylo w jak najlepszym porzadku, kable wpiete dobrze, ewentualnie mase ktora przy kielichu jest sprawdze po swietach, co do rozrzadu 7 lat temu kompletny rozrzad wymieniany na czesci oem i wszystko dobrze ustawione, co do odpalenia na gazie nie da rady lub nie wiem jak, czujnik do wymiany bo sam na benzyne przelacza i odwrotnie
  6. podpinalem kompa pod nia i 0 bledow, przy zapalaniu na popych strzelal z tlumika
  7. krecilem kilka razy i kilka razy wyciagalem swiece za kazdym razem zalane, nawet glupi pomysl przyszedl mi do glowy zeby go pchnac ale nie zapalil, na tloki przy odkreceniu swiec wlalo sie oleju do kazdego cylindra przez zuzyte uszczelki, iskra jest caly czas na wszystkich 4 swiecach, nie mam pojecia co moglo sie stac
  8. Siemanko, jakis czas temu w swojej bawarce zdecydowalem sie na wymiane uszczelki pokrywy zaworow bo dosc mocno lalo i swiece juz byly pozalewane olejem przez zuzyte uszczelniacze. No dobra zabieram sie do wymiany, wyciagam przewody zaplonowe, akumulator, mase, komputer od gazu i oczywiscie przewody gazowe z czujnikiem, odkrecam pokrywe zaworow i wymieniam uszczelke w komplecie uszczelki na swiece, pokrywe i gumki na sruby. Dobra zaczynam wszystko skrecac tak jak rozebralem tak skrecilem, okey to wsiadam odpalam a tu kicha rozrusznik kreci nie odpala, jedyne co mnie zaniepokoilo to kable byly polepione izolacja i jak sprawdzalem kable tzn. ruszalismy kablami i w tym samym momencie krecilem rozrusznikiem to silnik inaczej sie zachowywal prubowal cos tam zapalac ale nie zapalil. Pomozcie tak czy inaczej kable kupilem po swietach przyjda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.