Skocz do zawartości

MarcinURS

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i (143KM) 2003
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia MarcinURS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy jest możliwość wymiany fabrycznego radia z navi na jakieś zwykłe np. Pioneer lub inne. Na aukcjach allegro można zakupic radio z zestawem montażowym, ale na wszystkich jest napisane, że nie współpracuje z wersją radia z navi. Może jest jakiś patent na to?
  2. Tak mi sugerowano w temacie, ale obroty przestały falować jeszcze sporo przed wymianą, co nie oznacza oczywiście, że to mogło mieć coś wspólnego :)
  3. Ok wybaczam trzeba cierpliwosci, szukalem zanim napislaem temat ale konkretow zadnych i dziekuje za konkretna odpowiedz! A co do obrotow, gdzies pisalem, ze same ustaly dlatego temat sie zakonczyl.. ;) Pozdrawiam
  4. zabawne...
  5. Witam. Mam problem jak w temacie.. Na rozgrzanym silniku puszcza niebieska chmurke przy ruszaniu. Spadku mocy nie stwierdzono, bledow nie wyswietla. Swiezo po wymianie odmy z przewodami. ( przed wymiana byl tez ten objaw, myslalem ze wina odmy). Przy zepsutej odmie oleju mi spil ok 2litrow przy ponad 1000km. Teraz po 100km narazie nie spadł. Czy to czas na uszczelniacze zaworów? Czy co innego?
  6. No dobra to już po świętach ze swoim mechanikiem zagadm, mówi, że ogólnie zna ten temat w bmw, więc będziemy sprawdzać te lewe powietrze i odmę.
  7. Ja mam kombi nie coupe, ale właśnie naprawiane były ślizgi, kupić można do nich zestaw naprawczy..
  8. Nie sprawdziłem jeszcze czy bierze lewe powietrze dokładnie, ale kilka nowych faktów: Ten spadek mocy to nie typowy spadek mocy, a dławienie się przy ok 1,5 do 2 tys obrotów. Dziś Gdy docisnąłem pedał gazu takie dławienie się pojawiło właśnie i zaczął mrugać check, po chwili się uspokoiło i jeździło... czy dalej celować najpierw w lewe powietrze?
  9. Mowisz ze to moze byc to? No dobra to jutro sprawdze wszystko w takim razie...
  10. Witam, miałem problem z obrotami w swoim BMW. Na jałowym obroty podskakiwały do ok 1700 po czym spadało i drżało auto, wyskoczył błąd i po 2 dniach obroty się uspokiły. Po podłączeniu kompa wyskoczył błąd P1159 Fuel Trim Additve Bank 1 High. Do tego lekko się "dusi" na dolnych obrotach tak do 2.5tyś obr, potem leci i generalnie ładnie się odpycha. Teraz po skasowaniu błędu na razie nic nie wyskoczyło. Z początku przyszedł mi na myśl czujnik wałka rozrządu - ssący, ale ten błąd z ciśnieniem paliwa zbił mnie z tropu. Co to może być? Nie słychać, żeby brało lewe powietrze gdzieś....
  11. Ja jestem w podovnej sytuacj tylko w silniku N46. Auto już u mechanika. U mnie najpierw falowały obroty, zapalił się chceck i po 2 dniach obroty sie uspokoiły, ale z tą mocą to chyba podobnie jak u Ciebie. Jak odbiore auto po wymianie czujników to dam znać czy pomogło... Z tego co czytałem to powinno.
  12. Felga glanc ;D widział bym taką u siebie :)
  13. spróbuj najpierw wypolerować od zewnątrz klosze zwykłą pastą polerską, może być K2 Tempo. Jak nie pomoże to wtedy czeka Cię więcej zabawy bo trzeba by rozkleić lampy i od środka je wypolerować.
  14. Z tego co przeglądałem temat to coupe ma wszystko identycznie.
  15. Witam wszystkich serdecznie. Witałem się w dziale gdzie sie chwaliłem swoim BMW, ale i tu wypada, więc cześć wszystkim, zarejestrowałem się tu bo można dużo ciekawych rzeczy się dowiedzieć i są pomocni ludzie ! Pozdrawia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.