Skocz do zawartości

DamnWamn

Zarejestrowani
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: Amba Fatima, Było i Nima!
    Było: E46, E39, E61, F30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DamnWamn

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Mariusz, napisałem, że na wersję 20 (podstawowa benzyna), a nie 20 d.
  2. Właśnie zbieram się do zamówienia X3 ( miało być X1, ale jest zmiana). Najnowsza aktualizacja na X3 to 10-12 miesięcy na wersje 20 (podstawowa benzyna). X1 robią w 3-4 miesiące.
  3. No tak, na kredytach i leasingach jeszcze trochę skóry mogą z człowieka zebrać.
  4. DamnWamn

    Dodatkowy alarm w x1

    A to są jakieś super zabezpieczenia w kluczyku? "Walizka" tego nie roztrzaska? ; ) Ja właśnie szukam jakiegoś rozwiązania z blokadą CAN, bo zamawiam wersję z dostępem bezkluczykowym i wolę jednak nie tracić auta tak łatwo. Nawet jak z GAP dostajesz zwrot 100% za auto, to leasing wystawi Ci taką fakturę, że raczej Ci się wkład własny nie zwróci i ostatecznie i tak będziesz stratny na wozie (nie mówiąc o okresie czekania na kolejne auto). Kraść to mogą już starsze, jak mi się znudzą i najlepiej jak są już na mnie wykupione!
  5. No, 5-letnie X5 można już wyrwać w okolicy 200k z FVAT. ; ) Ale nie odbiegajmy już tak od tematu - ostatecznie idę w 23i. Dopłata nieduża w skali końcowej ceny.
  6. @wehyr, rację masz, ostatecznie zdecydowałem się na 23i, bo w skali całej kwoty, to dopłata z 20i na 23i już nie jest taka straszna, a dochodzi jeszcze napęd 4x4 (dołączany, ale jest). I tak, mam zamiar wziąć pakiet napraw na 5 lat.
  7. BMW Team Długołęka daje 16% na X3, czas produkcji 6-12 miesięcy w zależności od wersji. Tylko takie procenty dają na ich ofercie leasingowej.
  8. Panowie, jak tam wasze X1 wytrzymują przebiegi? Właśnie jestem na etapie składania zamówienia i wybieram pomiędzy 20i a 23i - jakie macie największe przebiegi? Jak te jednostki i „mild-hybrid” się spisują? Szczególnie interesuje mnie ta miękka hybryda, BMW dopiero od niedawna robi takie cuda, nurtuje mnie jaka jest wytrzymałość tych układów, jakie są najwyższe znane wam przebiegi tych układów (najlepiej w X1).
  9. To się zgadza, też mam ten model, kupiony z 5 lat temu, używałem go do ładowania aut i motocykli, ładuje bezproblemowo akumulatory 90-100 Ah.
  10. Wczoraj zrobiłem konfigurację na 23i i wyszło, ze konfig byłby trochę poniżej 267k (po rabatach 224k). X3 w biednej wersji z podstawowymi dodatkami (tj. 38k w dodatki) wychodzi mi ok 288000 (242k z rabatami). Wersja 20i po rabatach ok 202k. Także myśle, że chyba wezmę trochę większy wkład własny i w tej samej racie będzie 2.0 i 4x4. Wtedy wóz byłby już pozbawiony kompleksu 1.5 i FWD. Do X3 też niewiele brakuje, ale jak mówiłem, auto dla żony i nie wiem czy ona będzie chciała X3, bo chciała koniecznie małe auto. I widzę, ze X3 ma niezłe wyposażenie - w bazie dają grzane (przód i tył) i wentylowane (przód) dupy itd. Interesting!
  11. Powiem Ci w skrócie - to auto jest dla żony, oglądaliśmy różne modele (w tym Formentora) i na ostateczną listę trafiło tylko Volvo XC40 i BMW X1. Po jazdach próbnych wygrało BMW X1. Ale miałeś dobrą uwagę z Formentorem, bo sam go zaproponowałem żonie. ; )
  12. @Korg, powiem Ci szczerze, że boję się trochę używek. Aby cena była w miarę dobra, to musiałbym kupić z 4-6 letnią używkę. Z rabatami w BMW (dostałem 16%) nie opłaca mi się patrzeć na roczniaki czy nawet dwulatki. A problem też w tym, że X1 jest krótki produkowane i nie ma w czym przebierać, musiałbym kupić X3 starszej generacji.
  13. Tak, 20i to 1.5 o mocy 170 KM z mild-hybrid. Myślałem też o 23i (czyli 2.0), ale cena by się już podbiła do poziomu X3. Ogolnie to zaczęło się od pomysłu kupna T-Roca lub T-Crossa dla żony, czyli takiej popierdółki na zakupy i jazdy wokół komina - budżetowo planowaliśmy wóz do 130k, a z X1 doszła już ponad stówka - w końcu trzeba gdzieś granice wyznaczyć. ; )
  14. Napisz może ile kilometrów rocznie robisz i ile maja Twoje średnie trasy od momentu włączenia do wyłączenia silnika.
  15. Dzisiaj miałem jazdę testową wersją 20i (1.5 170 KM), pakiet M-Sport, zawieszenie adaptacyjne, felgi 19 cali na zimówkach. Jeździłem w trasie (120-140 km/h), a także po swojej okolicy po dołach i nierównościach. Wczoraj tą samą trasę robiłem w Volvo XC40 (też jazda testową). Na co dzień jeżdżę BMW Seria 3 (F30), VW Passatem B8 z adaptacyjnym zawieszeniem (DCC), Range Roverem L322 i Jeepem Commanderem. Także będę się odnosił do tych aut. W skrócie mówiąc - w X1 wyciszenie jest całkiem ok. Jazda trasą (120-140) nie sprawia problemów. Mam wrażenie, że X1 jest wyciszone tak samo lub lepiej od F30. Zawieszenie jest twardawe, ale całkiem komfortowe - jednak z naciskiem na twarde. Volvo XC40 dosłownie przepływało przez nierówności, X1 jednak lubiło pokazać swoje DNA (czyli nacisk na sport), na większych dolach lubi szarpnąć nawet w trybie najbardziej komfortowym (według sprzedawcy tryb Personal). Prowadzenie oczywiście na troszkę innym poziomie niż F30, ale ciągle bardzo precyzyjne i bez problemu można wpadać w łuki bez zwalniania. Pewność jest. To, za co daje BMW największego plusa to całkiem niezła przestrzeń w aucie, mimo klasy kompaktowej. X1 zdecydowanie wygrywa z XC40 pod względem przestrzeni w kabinie, szczególnie jeśli chodzi o przestrzeń z przodu na nogi - można całkiem swobodnie usiąść, bez zginania kolan. Myślę, że X1 nie ma się czego wstydzić, jeśli chodzi o przestrzeń na nogi (przód i tył). Nawet nad głową jest sporo miejsca. Auto zdecydowanie urosło. Mam wrażenie, że X1 jest jedną nogą poza klasą kompaktową. Co do bagażnika - jak na swoją klasę, jest bardzo dobrze. Opcja regulowanej tylnej kanapy sporo daje. W Volvo XC40 bagażnik jest trochę za mały, nie pomaga też to, że tylna kanapa jest zamocowana na stałe. Szukałem auta dla żony w klasie kompaktowej (przeciskanie się po parkingach, wożenie dzieciaka do przedszkola), ale z możliwością użycia tego wozu w trasie. X1 zdaje ten egzamin świetnie. Może przydałby się minimalnie większy bagażnik, ale i tak jest ok. Z mojej perspektywy auto prawie rodzinne. Do pełni rodzinnych zdolności brakuje tylko większego bagażnika i silnika, ale to już inna kasa - ale i tak jest sporawy i auto może pełnić śmiało rolę uniwersalnego wozu. W tej cenie wóz jest git. Żonie się spodobał, mnie też, ja już działam z zamówieniem samochodu. Jeszcze oglądałem VW T-Roca, nowego VW Tiguana, Cuprę Formentor, Merca GLA, Audi Q3, ale X1 wypadał najlepiej. Poważnym konkurentem pod względem rozmiaru byłby chyba Mercedes GLB - tego wozu jednak nie zbadałem w pełni. Ostatecznie X1 mnie zaskoczył pozytywnie. W środku rozmiar prawie jak X3 poprzedniej generacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.