
malybelzyce
Zarejestrowani-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
okolice Lublina
Osiągnięcia malybelzyce
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
czesc mialem i ja bardzo podobny problem tez nie bylo dynamiki , autko nie chcialo jechac przyczyna byl czujnik polozenia walkow rorzadu koszt z diagnoza komputerowa i wymiana 250zlteraz jest wszystko ok
-
dokladnie tak jak napisal kolega wyzej wisco stanelo i koniec mialem taki problem skutki tragiczne a najgorsza ogromna gora na masce wyszpachlowac sie tego nie da
-
mialem i ja problemy z chlodnicami w kilku autach i klejenie nigdy nie pomagalo, spawanie tez nie bardzo. jezeli pytasz jaki to plastik to odpowiedz jest bardzo prosta na kazdym plastiku jest wytloczone co to jest trzeba tylko poszukac moze byc tak jak napisales pp moze pe moze abs a moze jeszcze sto innych poszukaj jakiegos skrotu aczkolwiek spawac nie polecam w swojej 740 wymienilem i mam spokoj koszt ok 600zl. Instrukcja wyjecia bardzo prosta 1 Zeby bylo wygodnie do wszytskiego dojsc odkrec wentylator chyba klucz 32 tylko pamietaj lewy gwint 2 kolo korka od zbiorniczka wyrownawczego jest odpowietrznik wykrec go calkiem pozniej wyciag ten plastik w ktorym siedzial korek. 3 teraz masz juz luzno zbirniczek ale od dolu ma czujnik i dosc krotki kabelek wiec deliaktnie odepnij go procz tego waz na dole i na gorze na opaski. jezzeli nikt tego jeszcze nie rozbieral to prawdopodobnie opsaki zaciskowe sa jednorazowe i trzeba bedzie je zdjac i wyrzucic a pozniej zalozyc nowe zwykle slimakowe 4 jak juz wyjmiesz zbirniczek to pod nim jeszcze jest jeden czujnik zamocowany w plastik obudowy chlodnicy. jego tez trzeba odczepic 5 teraz trzeba wyjac te duza plastikowa obudowe w tym celu wystarczy wyciagnac dwa koleczki sa one po rogach z gory patrzac od srodka. od dolu plastik jest wsadzony tylko w uchwyty . trzeba sie bedzie troszeczke z nim pomeczyc bo tam malo miejsca. 6 odkrec weze do chlodnicy dolny i gorny 7 chlodnica z gory jest mozcowana tylko na takie smieszne uchwyty ktorw wystarczy przesunac w strone srodka samochodu i podniejsc do gory 8 z chlodnica tez sie chwile trezba pomeczyc zeby wyjac 9 jak juz wszytsko zlozysz to nie zakrecaj odpowietrznika w zbiorniczku wyrownawczym tylko zalej do pelna zbiorniczek plynem i mocno w niego dmuchnij wiem ze to smieszne ale tak jest najszybciej pozniej dolej znow plynu i znow dmuchnij teraz zakrec koreczek ale nie do konca . zapal silnik pozwol mu sie zagrzac az pusci termostat bo pewnie znow ubedzie plynu znow dolej jak przez koreczek przestanie leciec powietrze a bedzie lecial tylko plyn operacja jest zakonczona wiec go dokrec i zakrec korek od zbiorniczka. ALE SIE ROZPISALEM mam nadzieje ze pomoze
-
ja mialem podobny przypadek to znaczy musialem wcisnac pedal do podlogi zeby samochod zaczal jechac problemem byl czujnik obrotu walków rorzadu cena 250zl najprosceij podjechacjednak na kompa i wszytsko powiedza pozdrawiam
-
drganie kierownicy podczas hamowania
malybelzyce odpowiedział(a) na volt_25 temat w Ogólnie o BMW serii 7
hej mialem podobny problem bilo kierownica jak cholera. wymiana tarcz i klockow z tylu pomogla w 100%. teraz mam spokoj -
Kilka pytań do znawców tematu 7-ek.
malybelzyce odpowiedział(a) na Gienek temat w Ogólnie o BMW serii 7
przez ostatni miesiac wlaczylem z zawieszeniem. wszystko zaczelo sie od jakiegos skrzypienia w tylnym prawym kole. na stacji diagnostycznej powiedzieli ze wszytsko jeszcze jest w normie ale strasznie mnie to draznilo wiec pojechalem na warsztat i tam sie okazalo ze do wymiany jest tzw tuleja plywajaca i druga tulejka ktora w nia wchodzi. gdy samochod zostal rozebrany okazalo sie ze jeszcze jest do wymiany gorny wchacz i lozyszko klocki tarcze i szczeki od recznego. gdy chlopaki zajezli do przodu znalezli cieknacy amorek. zdecydowalem sie na wymiane ale mam EDC wiec cena mnie poprostu zabila. poczytalem forum i oddalem amorki do regeneracji w lublinie. facet wzial za dwie sztuki 1300zl i po zlozeniu po przejechaniu 2 km wylaly sie. NIE REGENREUJCIE AMORKOW W LUBLINIE. pieniadze oddal a ja zalozylem nowe ale zwykle . Po tej kuracji nastapila proba. samochodu nie dalo sie prowadzic wiecej jak 100km na godzine poprostu nie dalo sie go utzrymac na drodze. wiec znow stacja diagnostyczna ale tym razem inna i tam pan sie przyjzal bardzo dokladnie. okzalao sie ze jest do zrobienia teraz lewa tylna strona bo miala jeszcze iwksze luzy jak prawa i samochod plywal. ale najlepsze jest z koncowkami drazkow kierowniczych dobrze ze gosc zauwazyl bo bym sie zabil. prawa strona byla peknieta i trzymala sie doslownie na 1 mm stali wiec tez wymiana. w wachaczach z przodu byly pozrywane gumy i w metalowych i w aluminiowych . ogromne luzy mialy tez drazki stabilizacyjne. . to by bylo na tyle tych wymian chyba z e jeszcze o czyms zapomnialem teraz auto sie prowadzi normalnie szkoda ze nia ma EDC. jedna rada jak robicie zawieszenie od razu trzeba robic zawsze obie strony na tym sie nie zaoszczedzi. koszty calej tej zabawy juz sie zgubilem ile ale cos kolo 4500zl jedyne co mi teraz zostalo to amorki tyl ale moze to zostawie na jesien -
ostatno mialem podobny problem. na cieplym silniku musialem ja palic kilka razy bo gasla po 3 sekundach. z tym ze w moim przypadku komputer pokazal czujnik polozenia walkow rorzadu. wymienilem i wszystko jest ok. w takiej sytuacji radze Ci podjechac gdzies na jakis konkretny komputer bo carsoft nie pokazuje wszytskiego.
-
za literowki bardzo przepraszam ale w momencie pisania postu bylem po powrocie z lokalu w ktorym serwuja drinki alkocholowe. dlatego takie skutki. jak tylko bede w kraju to od razu sprawdze co i jak a narazie bardzo dziekuje za informacje. jak tylko to sprawdze to dam znac
-
ja juz to rozbieralem nie wiem ile razy i sprawdzalem ten bezpiecznik kupile drugi tuner wymienilem go i dalej nic dziwi mnie tlyko jedno pamietam kiedys sie wzialem za zrobienie tego ale zaczalem od wzmacniacza i jak podalczylem go to sie pojawilo dsp a na moim wzmacniaczu dsp nie mam wiec dalej nie gralo teraz wymienilem tuner i dalej nie gra z tym ze teraz mysle ze moze to przez to i wzmacniacz jest padniety pytanie za 1000 punktow nie mozna w jakis sposob wyprowadzic jakichs kabli prosto z tunera zeby podlaczyc jaki kolwiek glosnik co by sprawdzic czy z tuner idzie dziwk do wzmacnaicza??????
-
Sytuacja wyglada nastepujaco. System audio sklada sie z wyswietlacza 4na3 TV zmienarki nawigacji telefonu wzmacniacza i chyba ze 14 glosnikow. Problem jest taki ze nie ma z niczego glosu za wyjtkiem telefonu. Znaczy sie jego tez tylko slychac wtedy jak dzowni i nic poza tym. Podazajac za radami forumowiczow probowalem podmieniac wzmacniacz niestety bez skutkow. Pozniej ktos gdzies napisal ze to najprawdopodobniej tuner bo one lubia padac wiec kupilem koszt jakies 500zl i aglosu jak nie bylo tak nie ma . Postawilem samochod do naprawy w lublinie w miejsce gdzie robia tylko bmw i postal kilka dni rozebrali wszytsko wezwali fachowca od audio ale glos jak nie bylo tak nie ma. moze mi ktos poradzic co z tym zrobic albo do kogo sie z tym zglosic w okmolicach lublina. (jak sie wnerwie do konca to wyrzuce to wszystko i wtawie jakis gotowy systemz alpina albo clariona bo juz mam tego dosc)
-
fireblade kod do radia to 7148 lub 1148
-
PILNE!!!, zatrzaśnięte kluczyki, do znawców otwierania!!!!!
malybelzyce odpowiedział(a) na 1endzi temat w E38
hej. mialem i ja taki problem ze zatrzasnalem kluczyki w bagazniku. Zapasowe hmmm.... to byl problem bo jestem akurat w norwegii a reszta kluczy w domu. Zastanawialem sie jak to zrobic ladne pare godzin. Probowalem wszystkiego miedzy innymi odgialem drzwii dlugim drutem probowlam nacinac przycisk centralnego zamykania niestety nie zadzialalo. Zostalo tylko dostac sie jakos do bagaznika. Sytuacja jest bardzo prosta wystarczy 10 minut i jestem w srodku bez zadnych uszkodzen ale tak jak to mowia inni uzytkownicy forum lepiej tego dokladnie opisywac. W razie gdyby ktos mial taki problem prosze pytac na privie. Pozdrawiam -
moze to dziwne ale ja w swoim autku mam ustawione na luxemburg inaczej wszystko sniezy
-
6282 lub 0282
-
w e38 tapicerke zdejmuje sie wrecz banalnie. Trzyma ja tylko jedna srubka. jest ona pod klmaka wewnetrzna pod zaslepka . reszta dookola to juz tylko zatrzaski. i jeszcze w po srdoku boczka chyba jest dwa zarzaski alebo jeden nie pamietam dokladnie