Skocz do zawartości

sevacH

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2003

Osiągnięcia sevacH

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziekuje za odpowiedzi, z tego co widze to chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie szukac jakiejś benzynki :)
  2. Tak, dokładnie chodzi o wjazd w strefy zielone w DE, pytam dlatego bo te samochody wychodziły z dwoma układami wydechowymi jak jest na https://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?id=NC71-EUR-06-2003-E60-BMW-530d&mg=18 jeden z euro3 z tłumikiem i drugi z euro4 z dodatkowym DPF zamiast środkowego tłumika, dlatego pytam, dodatkowy DPF to kosz rzędu 1000zl (nowy, nie oryginal, ale z certyfikatem, używany oryginal w podobnej cenie). Nie chciałbym zmieniać auta bo te mam dość sprawne i wiem co w nim jest, dużo też doinwestowałem. Wiec szkoda mi go wymieniać, chociaż biore to też pod uwagę.
  3. Witam, posiadam BMW 530d z 2003r z emisja spalin euro3 chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zmiany normy na euro4? Czy samą zmiana układu wydechowego to zrobię? Tzn. Zamiast tłumika środkowego zamontuje DPF? Czy potrzebne wtedy jest jakies kodowanie? Czy wtryski mogą zostać te co sa Czy tez trzeba zmieniać na te z normą euro4?
  4. sevacH

    E60 tapicerka bagaznika

    Witam Od dłuższego czasu szukam i zastanawiam się czy jest, czy może nie ma tapicerki górnej bagaznika w e60? Tam gdzie jest lampka, uchwyty do położenia oparcia, u mnie goła blacha no i otwory na śruby :/ wygląda tak jakby coś tam miało być. Jeśli jest tapicerka to możecie podać jaki jest nr tej części? na realoem szukałem, na google i alledrogo też ale nie znalazłem... Z góry dziękuję za pomoc :)
  5. sevacH

    E60 kasowanie inspekcji

    Witam, odświerzę temat, W mojej e60 530d z 2003r Gdy kasuje inspekcję olejową wskakuje na 30tys jednak gdy zgasze auto i wyciągnę kluczyk to znów wraca komunikat o konieczności wymiany oleju i znów jest 0 za każdym razem wraca do 0, wymieniłem hamulce i także nie mogę zmienić nic, przód zawiesił się na 20tys a tył na 6tys mimo, że robię kilometry te wartości nie maleją a po resecie wraca do tych samych wartości. Jak rozwiązać najlepiej ten problem, w czym on może tkwić? Dodam, że inspekcje serwisową udało się zmienić, oraz z mikrofiltrow gdy wymieniłem, nie wiem od czego to zależne, że jedne da sie a drugie nie? Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Witam Szukałem i nie znalazłem podobnego problemu, Mianowicie, auto przestało odpalać kręcić rozrusznikiem, akumulator i inne rzeczy sprawne, wszystko działało. Postanowiłem wymienić rozrusznik, zakupiłem nowy, niestety po zamontowaniu auto dalej nie odpala, podmieniłem akumulator i dalej nic, gdy podłączyłem kable rozruchowe pod maskę, auto od razu odpaliło, mianowicie, problem na obecną chwilę wygląda tak, że prąd dochodzi cały czas do klem po maską na przekręconym zapłonie, jednak gdy próbuje odpalić. Prąd z plusa zanika do 0. Przekaznik rozrusznika? Ews? Autko z 2003r Pomóżcie
  7. Hmm co do dzwona, nie jestem pewny, kupiłem ją z takim błędem.. Tylko jak sprawdzali mi ją, powiedzieli, że to mata pasażera tył (tak na kompie pokazało) także możliwe, że dzwon był. Odchyliłem słupek ten z tyłu i poduszka jest na miejscu. Spróbuję tym kontakt sprayem, a jeśli to nie pomoże to jakieś inne sugestie?
  8. Dzisiaj zczytałem błąd INPĄ i jest taki: 986B Resistance, firing circuit, thorax airbag, rear left (E85, E60, E61), or knee airbag, front left (E63. E64), too high Po skasowaniu błędu, i ponownym odpaleniu samochodu błąd oczywiście wraca Wymiana SBSL pomoże? Jak myślicie? Trzeba to jakoś potem kodowac? czy może będzie pług & play?
  9. Witam. w mojej E60 z 2003r mam problem ze świecąca poduszka na żółto, w informacji w błędach auta, jest informacja, że błąd maty pasażera lewy tył.. Pytanie moje gdzie w kanapie może się znajdować mata? Żeby np zamontować emulator? Pod siedziskiem nic nie ma.. Sama gąbka od spodu.. Brak wtyczek lub czegokolwiek..
  10. sevacH

    Problem z nawiewem

    Jeżeli, jeż i bezpieczniki sprawne, to zostaje problem z samym wentylatorem lub stykami przy wentylatorze, może zasniedziale już od wilgoci lub gdzieś kabel przełamany
  11. sevacH

    Problem z nawiewem

    Witaj, u mnie był ten sam problem i był to jeż, jeśli u Ciebie sprawny to sprawdzałeś bezpieczniki? 28 i 50 są odpowiedzialne za dmuchawe
  12. XmatikosX - u mnie jest inaczej inne cykanie, wolniejsze Faliszewice - byłem u mechaników, posprawdzali mi auto i mówią, że wszystko jest ok, że nie ma się czym martwić... I, że ciężko zdiagnozować co to może być, narazie jeździć póki się nic nie dzieje, jak zacznie się coś dziać to wtedy będzie może wiadomo...
  13. Z tego co mi się wydaje antena jest w tylnej szybie, może masz uszkodzone ścieżki lub kabel się gdzieś uszkodził/wypiął?
  14. Witajcie, Moim problemem jest metaliczny stukot, cykanie podczas przyspieszania, jadąc stałą prędkością i delikatnie wciskając gaz nic nie ma, jedynie podczas mocniejszego wciśnięcia gazu występuje taki odgłos, jest najbardziej słyszalny w dolnym zakresie obrotów (1000-2500) im wyższe tym on cichnie lub prawie całkowicie ustępuje. Ostatnio po trasie na autostradzie predkość ok 140km/h, odcinek ok 40km praktycznie ustał pojawił się po jakiś 30km jazdy po mieście Autko odpala normalnie bez większych problemów, pali ok 5.5-7l/100km, nie dymi.. Olej w aucie to Valvoline 5w30 SYNpower, wymieniony jakieś 5tyś km. temu + wszystkie filtry Mann Podejrzenia: Dwumas --> test ruszanie z biegu 1 i 2 z obrotów jałowych --> cisza, brak jakiś drgań lub tym podobnych Łańcuch --> Mechanicy stwierdzili , że nie słychać. Wtryski --> Korekcje INPA bieg jałowy: ok 2500 obrotów Inne dane: Błędy silnika: Co to może być? obawiam się początku jakieś poważnej usterki... Proszę o pomoc i wasze sugestie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.