Skocz do zawartości

forsere

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d

Osiągnięcia forsere

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Możesz podać numery radia po 2011(bez wypalajacych się pixeli)? Ile za takie radio trzeba przygotować?
  2. https://imgur.com/a/axHBeJc To jest zestaw wszystkich części, filtr paliwa nie jest konieczny ;)
  3. Pod reflektorem
  4. Weź pod uwagę,że w wielu sterownikach jest nr. VIN, który przydałoby się zmienić, aby był zgodny z karoserią. :8) VIN jest w KOMBI,CAS,MRS,FRM,DDE... Do kodowania będę szukał magika jak już poskładam samochód do kupy. Może jest ktoś z okolic Tarnowa z programami i umiejętnościami?
  5. Rozrząd swag'a to dobra opcja czy Febi lepsze?
  6. Sprzęt jest :)
  7. A może ma ktoś jakieś porady podczas przekładania silnika? Od czego najlepiej zacząć, na co uważać itp. Wiadomo człowiek się uczy na błędach, ale najlepiej nie swoich ;)
  8. Pomysł z anglikiem już odrzuciłem. Obecnie szukam samochodu z Europy z padniętym silnikiem.
  9. To może inaczej, co będzie konieczne do kodowania po przełożeniu silnika ze sterownikiem? A do osób które robiły taką podmianę, jaki jest orientacyjny koszt wymiany, nie uwzględniając kosztów części.
  10. Witam Po krótce, rozbiłem samochód (e87 lci) i stoję przed dylematem, czy sprzedawać na części czy zakupić uszkodzony/anglika i zrobić swap? W moim rozbitku leży całkiem zdrowe nie uszkodzone n47(118d po chipie, 130k km nalotu),wyposażenie też nie uległo uszkodzeniu oprócz poduszek i kurtyn, ale za to części blacharskich zostało bardzo niewiele. Chciałem się zorientować ile mniej więcej trzeba zainwestować w przełożenie serducha, czy dużo później kodowania/dogrywania wyposażenia/itp.? Czy ścianka grodziowa w anglikach umożliwia zaadaptowanie go do wersji europejskiej? Od razu chciałem zaznaczyć że jeśli zdecyduję się na dłubanie, nie mam zamiaru robić najtańszą linią oporu tylko tak żebym poczuł jeszcze "radość z jazdy".
  11. Trochę odgrzeję kotleta. Czy wszystkie jedynki miały takie same zaciski? Mam na myśli modele z silniekiem 2.0d-116/118/120/LCI. W co warto się zaopatrzyć przy wymianie zacisków-śrubki, sprężynki itp? Planuję kupić używane, zregenerować i podmienić.
  12. Cześć wszystkim. Założyłem na lato felgi styling 256 http://www.bmwstylewheels.com/bmw/256 i wyszło to trochę słabo z tyłu. https://imgur.com/a/r0IGwdb Wg moich pomiarów potrzebowałbym ok 30mm dystanse wsadzić żeby było jako tako. Z przodu wystarczyłoby ok 12 mmwięc na razie się tym nie zajmuję. Czy mogę zastosować dystans przelotowy przy takiej odległości czy lepszy byłby już przykręcany? Macie jakiegoś sprawdzonego dostawcę z dobrym stosunkiem cena/jakość?
  13. Właśnie słabo to działa, w trybie Auto dmucha jak chce. Ustawienia nogi, twarz, szyba działa w trybie ręcznym. Chyba że obaj to mamy uszkodzone.
  14. Dzieki za informację. Mam do wyboru vartę, boscha i centre, wszystkie w podobnych pieniądzach, któryś jest lepszy/gorszy czy to ta sama półka? Przed wymianą postanowiłem jeszcze podładować stary i zobaczyć czy sytuacja się choć trochę poprawi (odpala bez najmniejszego problemu, tylko systemy wariują). Można ładować zwykłym prostownikiem? Ładować wg instrukcji -przez bieguny pod maską?
  15. Na silownikach dedykowanych z Krosna nie działa ten patent.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.