Skocz do zawartości

Marek3003

Zarejestrowani
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 150 KM 1997 kiedyś

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marek3003

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nadal szukam. Model po lifcie ale z USA więc silnik jeszcze stary. Tylko takie pytanie. Auto znowu bez historii w Aso w Polsce. Auto ma zbiornik adblue pod maską? Myślałem, że jak będzie z Usa to tam nikt o ekologię nie dbał. No i ta cena …. BMW X5 https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-x5-35d-dach-panoramiczny-stan-idealny-120-000-przebiegu-ID6GpSNW.html
  2. Dzięki za pomoc. Chyba odpuszczę. Miał być z polskiego salonu a ASO twierdzi że jest z Niemiec. Nie ma historii serwisowej. Jest kilka akcji serwisowych w nim do zrobienia. Nie działa tempomat. To może wróżyć różnie. Do tego w kochanej W-wie w jednej Bawarii sprawdzenie to 1400,- a w drugiej od ręki 1720,- Boję się, że po podłączeniu kompa choinka nie będzie zielona a mocno kolorowa, szkoda, szukam dalej
  3. Dzień dobry. Czy warto się zainteresować ? Niby wszystko uczciwe ale podczas leasingu ze względów prawnych auto stało 5 lat. Stąd ten przebieg. Podobno niestety nie ma historii serwisowej w ASO. Mina czy nie ? https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-x5-bmw-x5-3-0sd-salon-pl-mikro-przebieg-rodzynek-ID6GreQm.html
  4. Marek3003

    Zbieżność BMW e60

    Dziękuje, zbieżność ustawiona. Życzę powodzenia przy ustawianiu zbieżności
  5. Marek3003

    Zbieżność BMW e60

    Dzień dobry, szukam fachowej odpowiedzi na temat ustawienia zbieżności w e60. ASO chce za taka usługę 900,- zł. Podobno wykonuje się to pod obciążeniem 60 kg chyba fotele z przodu, bagażnik 20 kg itd plus oczywiście ustawienie komputerem jazdy na wprost także to nie takie proste. Samo pokręcenie śrubami z tylu od zbieżności i z przodu na drążkach nic nie da.
  6. Ok no to szukam dalej
  7. Miałem swoje ponad 4 lata. Niestety był zajeżdżony i nierzetelnie lub w ogóle nie był serwisowany. Jeśli ten miałby prawdziwy stan/przebieg jak napisałeś to praktycznie wyglada jak z Japonii. Czy ten silnik na prawdę jest tak fatalny? Przy tych mandatach i cenach paliwa mi już odechciało się kozaczyć
  8. Dzień dobry, w wyszukiwarce znalazłem bardzo mało problemów z silnikiem 2.0 d. Czy warto zainteresować się taką ofertą? Zaznaczam, że nie zależy mi tak bardzo na mocy raczej na kosztach a spalanie jest chyba rozsądne? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-ID6EJztB.html
  9. Dzięki bardzo, niby Kia to nie BMW ale fajnie wiedzieć, że zawieszenie stroi Albert Biermann :D
  10. Dziękuję za pomoc. Rezygnuje. Wpłaciłem zaliczkę na najtańsze nowe auto 200 konne czyli Kia Pro ceed Gt. Wezmę w leasingu. Syn szuka dalej. Ten opisywany prowadzi się super ale niestety lampy klejone, farba gdzieś tam odchodzi no dla nas nie jest taki idealny. Notabene oglądał A8 pod Toruniem z przebiegiem 120 tyś km. Według Syna ma przeszło 600..... :twisted: Ja odpadam.
  11. Czyli po liftowy diesel 3.0 jest lepszy? przed lifta nie kupować?
  12. Ok, Syn jedzie dziś zobaczyć. Jak mu się spodoba to umówią się w ASO. Jak nie to będzie prawdopodobnie A8. Ale po proszę o link do kupna raportu. Nigdy tego nie robiłem. Tylko jak ona jest z polskiego salonu to przecież jest cepik. P.S. Dziękuję za nowy temat, przepraszam moderatora,
  13. Ok, 3.0 Diesel co sądzicie? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-3-0d-perfekcyjny-stan-logic-7-wentylowane-komforty-ID6Dx0Wd.html#6eaf08cca0 https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:f7WbRFhlXmwJ:https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-3-0d-perfekcyjny-stan-logic-7-wentylowane-komforty-ID6Dx0Wd.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&lr=lang_da%7Clang_de%7Clang_en%7Clang_fr%7Clang_pl&client=firefox-b-d Zaznaczam że nie chciałem diesla ale dla mnie wygląda uczciwie. Tylko nie chcę spędzać całych weekendów pod autem :D I mam od razu pytanie. Pewnie olej w automacie nigdy nie wymieniany bo dożywotni według ASO. Wymieniać przy takim przebiegu czy lepiej sobie podarować? W MB w210 wymiana oleju skończyła się dla mnie po kolejnych 2 tyś. wymianą automatu i bardzo dużymi kosztami. Ale tamten miał skręcony licznik z 460 tyś na 178. WBANC71054B644668
  14. Panowie ja na prawdę miałem BMW przez 4 lata i wiem jaka jest jakość tych aut. Denerwuje mnie tylko to,że co nie znajdę samochód to silniki czyli najważniejsza rzecz mają takie opinie. Chcę benzynę może być duża pojemność i co pozostaje? MB 5.0 i Audi 4.2 - ale tylko MPI czyli do liftu. Wszystkie dosłownie wszystkie są opisywane jako wadliwe, BMW - N52 sami piszecie, M54 olej itd, Mercedesy V6 łańcuchy i cała masa rzeczy, 1,8 kompresor fajny ale do CLK i C klasy. Audi no jaki ? chyba tylko stary 1.8 turbo ale to tylko A4 B7 chyba i może znajdę A6. A jest jeszcze stary 2.4 ale też bierze olej. Porażka. Co jeszcze Lexus? Fatalnie z częściami IS - ciasny, GS 3.0 tez ma problemy a 4.2 zajechane. No przecież nie VW! Bo tam tylko 3.0tdi i sławetne łańcuchy rozrządu. Jaguar? Japończyki? Na młodego Accorda mnie nie stać a starsze to tylko 2.4. No fajnie ale to puszka. To co Insignia 2.0 turbo czy Laguna też 2.0 turbo? Co wybieracie?
  15. To szkoda. Chyba kupię na raty albo w leasingu coś nowego. Oczywiście nie BMW. Maksymalnie 100-110 tyś. Zniechęca mnie to szukanie. Syn obejrzał 4 sztuki CL w granicach do 40 tyś nawet te niby z Japonii. Wszystko złomy. Do tego kilka A8 4.2. Mają ceny po 35 tyś a nie są więcej warte niż 20 tyś. Także nie ma w czym wybierać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.