Skocz do zawartości

Emwu96

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d

Osiągnięcia Emwu96

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pierburga kupiłem u mechanika (ponoć nowy) za ponad 3 stówy, niestety po tej operacji objawy są ciągle te same. To musi być coś co może się zawieszać/zacinać, bo obajwy mulenia do 3tyś obrotów występują tak jak pisałem nieregularnie, czy przepływka może się tak zacinać, czy raczej jeśli by szwankowała to by się raz popsuła i koniec = objaw byłby wtedy stały? w piątek wstawiam do nowego mechnika, zobaczymy czy coś nowego wynajdzie.
  2. Co do przepływki, muszę sprawdzić, bo szczerze nie wiem. Wężyki były robione, wydaję mi się tak na chłopski rozum, że jeśli była by to ich wina problem występował by cały czas, natomiast to mulenie pojawia się sporadycznie, nieregularnie i bez reguły kiedy. Tak jak pisałem czasem przejadę 150km bezbłednie, a czasem na odcinku 100km potrafi go zmulić 2-3 razy.
  3. Witam, Kilka miesięcy temu miałem pierwszy objaw nieregularnego mulenia mojej E46 320d 150km 2002r. Objawy: podczas normalnej jazdy (w większości w trasie) pojawiają się znaczne spadki mocy - do 3 tyś. obrotów, niezależnie od prędkości i biegu (chociaż najczęściej zdarza się to na 4 i 5tce). Chodzi o to, że podczas normalnej jazdy np. przy zmianie z 4ki na 5tke nagle zaczyna mi go mulić, traci moc, tzn. gdy dodaje gazu nawet do dechy, strasznie powoli go wkręca na obroty, dopiero jak dojdzie do 3tyś nagle dostaje strzała odmula go i ciągnie normalnie. Tak jak pisałem wyżej już wcześniej czyli kilka miesięcy temu miałem te objawy, jednak po zmianie zaworku sterowania ciśnieniem turbiny (na używkę) objaw ten znikł na około 10tyś. kilometrów. Od nie dawna znów mam ten objaw, nauczony poprzednim doświadczeniem wymieniełem zawór na nowy (Pierburg), jednak problem nie znikł i dalej co jakiś czas go tak zamula podczas jazdy. Tak na prawdę nie ma reguły kiedy go to złapie, czasem przejadę 100km i nic, a czasem na odcinku 150km zdarzy mi się to kilka razy. Dodatkowo była wymieniona przepływka, sprawdzone były wężyki od powietrza, zaślepiony egr, sprawdzona geometria turbiny, sprawdzenie luzu na wirniku. czy ktoś ma pomysł co to może być? dzięki z góry i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.