Skocz do zawartości

Brzoza750

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 Lci

Osiągnięcia Brzoza750

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Przyczyna: Nieszczelność w układnie podciśnienia. Pozdrawiam.
  2. Witam mam problem z swoją E61 2.0d M47 2007 LCI Problem polega na tym że od jakiegoś czasu gdy mam wyłączoną klimatyzację i staram się utrzymać stałą prędkość dosłownie muskając pedał gazu to obroty silnika zaczynają falować. Na pewno jest to wina wtryskiwacza, problem polega na tym że nie wiem który dokładnie. Korekty na jałowych są inne jak te pod obciążeniem, na jałowych sugeruje inny wtryskiwacz jak pod obciążeniem. Dałem wtryskiwacze do sprawdzenia, rzekomo wszystkie dobre :duh: Przy wyłączonej klimie objawy są dokładnie takie: - Falowanie obrotów przy delikatnej jeździe najbardziej odczuwalne na ostatnim biegu, raz delikatnie lata wskazówka a czasami jak szalona aż strach jeździć dalej... - Błąd sondy 447B - Delikatnie okopcającą się końcówka wydechu ( mimo sprawnego DPF-a, czasami wyrzuci jakiś błąd DPF ale bardzo rzadko raz na jakieś 500km ) - Lekko nierówna praca - Przy puszczaniu hamulca np. w korku aby podjechać (automat) czuć co jakiś czas mocne szarpnięcia. - Przy prędkości około 170-220 lekko faluje ekonomizer Na włączonej: - Przy prędkości około 170-220 lekko faluje ekonomizer - Błąd sondy 447B - Delikatnie okopcającą się końcówka wydechu ( mimo sprawnego DPF-a, czasami wyrzuci jakiś błąd DPF ale bardzo rzadko raz na jakieś 500km ) Z racji iż jeżdżę tylko na klimie i nigdy jej nie wyłączam to za bardzo mi to nie przeszkadza, ale gdy wyłączę to auto zachowuje się tak że az szkoda jeździć.. Po włączeniu klimy korekty znacznie się polepszają. W aucie wymieniłem już: Sonda ( używana ) Nowe, oryginały: EGR 2 przetworniki ciśnienia Uszczelki kolektora ssącego + czyszczenie chodź był naprawdę w dobrym stanie Przewody podciśnienia Czujnik położenia wałka rozrządu Czujnik temperatury powietrza dolotowego Wszystkie filtry I jedynie co pomogło to że obroty silnika są jakby równiejsze, ale to jeszcze nie jest to. Dziś pojeździłem trochę na wyłączonej klimie z INPĄ żeby posprawdzać co się dzieje, skasowałem oczywiście jedyny błąd jaki występuje w sterowniku silnika czyli 447B, wybrałem się na przejażdżkę i pokazały nowe błędy. Standardowo 447B + 4B10. Nagrałem parę filmików objawów mam nadzieje że pomoże to zdiagnozować który/e konkretnie wtryski mam wymienić. Mogę kupić nawet wszystkie nowe, ale to koszt 4800zł więc jeśli 2 albo 3 pozostałe są sprawne to szkoda wyrzucić kase w błoto. Dodatkowo wrzucę skany z testów wtrysków na maszynie checkstar, chodz nie wiem czy są poprawne. Bo stwierdzili że są wszystkie sprawne ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.