Skocz do zawartości

Pawsom

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2005

Osiągnięcia Pawsom

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. co do gaśnięcia - to ustało, natomiast reszta hałasów to przyczyna rozwalonego krzyżaka. Teraz pow wymianie wału mam problem z poziomowaniem xenonów. Czy możłiwe, że przy wymianie wału coś nie zostało podłączone? Światła świecą ze 3m przed maską,a chyba tak nie powinny bo jest to zdecydowanie za nisko.
  2. Błędów nie ma... Tylko podczas przyśpieszania wibruje
  3. Cześć, szanowni Koledzy jestem tu od dłuższego czasu przeglądając posty i szukając rozwiązania mojego problemu, ale jest to trochę jak chodzenie w ciemności. Otóż od jakiegoś czasu w mojej E90 320i 2005 rok dzieją się takie rzeczy: 1. podczas przyśpieszania, auto powyżej 2 tys. obrótów zaczyna wibrować, huczeć jakbym jechał traktorem, przy powolnym dodawaniu gazu efekt ten jest delikatniejszy. Dźwięki dochodzą z tyłu samochodu. Dodam, że opony zostały już wykluczone i łożyska też. 2. w tym samym momencie zauważyłem, że auto lubi zgasnąć przy dojeżdzaniu do świateł lub na postoju, zwłaszcza kiedy go wysprzęglam. Dzieje się to sporadycznie, ale jest zauważalne jako coś już nienormalnego. Czytając różne posty natrafiłem na dwie przyczyny, które mogą to powodować: 1. Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego 2. Uszkodzony sam wał, ale w jaki sposób tego nei wiem. 3. Dwumas - ale czy faktycznie takie występują efekty? Bardzo proszę o pomoc w temacie, albo naprowadzenie gdzie szukać przyczyny. Najbardziej prawdopodobne wydaje się szukać winnego przy wale. Moze ktoś już miał podobne problemy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.