Witam! Ja posiadam Jedynkę z dokładnie tym samym silnikiem i mam bardzo podobny problem. Te same objawy ale w innym momencie. Dawniej działo się to rzadziej, a teraz za każdym razem kiedy wyłączę na dłuższy czas silnik, tj. co 2-3 godziny. wyskakują właśnie na tym małym ekranie między zegarami komunikaty o problemie z tempomatem ciśnieniem powietrza w oponach hamulcami i kontrolą trakcji, wtedy też słychać pompkę zasilającą w zbiorniku paliwa, która pracuje na okrągło, a także kontrolka check engine nie świeci się na desce, wymieniłem już sterownik silnika, sterownik świec, komputer nie wykazuje już żadnych błędów poza dwoma nie dotyczącymi silnika( podgrzewanie prawego lusterka, oraz niepracująca elektryczna pompka wody) sam doszedłem już do wniosku że to coś z ciśnieniem paliwa(chyba) albo którymś czujnikiem ciśnienia,bo jeśli na zapłonie i pracującej pompce paliwa potrzymam chwilę auto, ok 2 minut, to po wyłączeniu zapłonu i powtórnym włączeniu problem znika i wtedy auto zapala, bądź zapali i zgasnie, wyskoczą błędy, pompka się włączy, wyłączam- włączam po raz kolejny i wszystko działa. Kiedy już zapali to z dalszą pracą nie ma problemu. Jeśli mylę się że może chodzić o ciśnienie w układzie zasilania to niech mnie ktoś poprawi. Podpinając się do problemu chciałem zapytać, na pompie wysokiego ciśnienia jest regulator ciśnienia, przykręcony dwoma śrubami, regulator jakiego to jest ciśnienia, wysokiego czy niskiego, z doświadczenia i logiki myślę, że ok. 300 bar to trochę dużo jak na dwie śruby, w innych miejscach jest złącze albo na stożku albo na czymś w rodzaju śrubunku