Skocz do zawartości

mbied1

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia mbied1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. mbied1

    instrukcja obslugi

    w salonie kupisz oryginalną za 50 zł
  2. Dobrze mówisz, tylko kwestia jak długo jeździsz na półsyntetyku, jeśli długo to radziłbym ci właśnie zalać syntetyk, a po 1000 km znów wymienić i wtedy już można będzie zostawić
  3. moja bemcia też ma taki przebieg, jak kupiłem była zalana syfiastym lotosem 10W, ja wlałem Mobil 5W50 i jestem zadowolony, zaraz zaczną się krzyki że nie powinno się zalewać syntetyka, ale zawsze tak robię jak kupie samochód a miałem już ich 6 i nigdy nie miałem problemu .. jeśli samochód jeździł długi czas na półsyntetyku to można zrobić płukankę, zalewasz syntetyk,, jeździsz 1000km i potem znów zmieniasz olej na syntetyk i jest już git - słowa tunera Pana Grabowskiego
  4. mbied1

    [E46] 316 1,9i

    a czy mógłbyś podać jakieś zdjęci tego zaworku i które miejsce trzeba zaślepić?? byłbym wdzięczny
  5. a czy w termostacie od e36 jest gniazdko na podpięcie wtyczki???
  6. jestes pewien że termostat kuowałeś .... ja kupowałem kilka termostatów do kilku bmw... i cena od 30 - do max 55zł.... to co to za termostat ktory kosztuje 300zł... do e46 318 ??? bo jest w takiej plastikowej "fajce" w intercarsie nie mają zamienników do tego modelu akurat i po VIN-ie ściągają oryginał po tej cenie
  7. no to termostat do wymiany, tylko niestety cholercia drogi ... w ASO 300 zł do mojego silnika w intercarsie (mam duże zniżki) mało mniej bo 250 zł
  8. w moim silniku M43 jeden wąż gruby idący do chłodnicy górą przy zbiorniczku jest gorący, a ten idący z drugiej strony do termostatu jest kompletnie zimny ... czy to wina termostatu??? jak sprawdzić termostat?? czy czujniki temperatury są odpowiedzialne też za ten proceder?? :) ... jak mam odkręcony zbiorniczek i przygazuje to woda leci ciurkiem, jak na gorącym odkręce odpowietrznik to woda też leci (nie strzela powietrzem)
  9. no właśnie temperatura nie wychodzi więcej niż troszkę za połowe, aż mnie to bardzo dziwi czy aby wskażnik czy czujnik jest dobry, no ale z pod maski mi nic nie dymi, głowica nie pęka wiec juz sam nie wiem
  10. w mieście właśnie też jeździłem cały czas ... poza falującymi obrotami to pracuje normalnie i ciągnie też dosyć ładnie ... tak się zastanawiam nad przekaźnikiem ale w inny sposób ... nie mam klimatyzacji, ale może sygnał sterujący podać na przekaźnik, przekaźnik zasilić z zasilania wentylatora i jak pojawi się sygnał to wentylator będzie się kręcić ... jedynyu minus to taki, że jak się włączy to bedzie chodzić na maksymalnych obrotach .. no i nie wiem czy te 6V wystarczy do zasterowania przekaźnika
  11. wtyczki posprawdzane ... jeszcze jedno pytanko, jeździłem tydzień czasu bez pracującego wentylatora, wskazówka była wychylona tylko troszeczkę ponad połowę .. czy możliwie aby coś zaszkodziło dla silnika?? ewentualnie jakie są objawy przegrzanego silnika??
  12. Dzisiaj mechanik zauważył, że w ogóle nie działa mi wentylator na chłodnicy - po podłączeniu do kompa też wystąpił błąd usterki wentylatora/sterownika, mam pytanie ... czy w E46 jedyny sterownik sterujący pracą wentylatora to ten, który znajduje się na wentylatorze z tyłu?? czy jest jeszcze jakiś inny .. gdy odpiąłem wtyczkę od wentylatora i zmierzyłem miernikiem to dostaje +12V zasilania oraz na sygnale sterującym o ile dobrze pamiętam chyba cos koło +6, ale gdy nawet podam na sygnał sterujący +12V to wentylatora też nie idzie, więc walnięty sterownik ten na wentylatorze czy jakiś inny?? (gdy podpiąłem +12V bezpośrednio na silnik wentylatora, to wentylator zaczął się kręcić)
  13. mbied1

    [E46] drżące sprzęgło

    Podczas wyciskania sprzęgła, najbardziej to czuć w 3/4 wyciśnięcia pedał sprzęgła wyraźnie drży, nie są to raczej wibracje od silnika, czy to oznaka, że tarcza sprzęgła jest krzywa, lub, że sprzęgiełko się kończy czy coś innego??
  14. diagnoza była trafna, do wymiany są sworznie od wachacza przy zwrotnicy, powiedzcie mi teraz czy jak mam E46 (podobno aluminiowe wahacze) czy mogę wymienić same sworznie czy trzeba cały wahacz??
  15. bardzo lekki świst jest już po nagrzaniu, ale przy starcie jest dosyć głośny, nie macie pojęcia dlaczego??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.