Skocz do zawartości

Piasek94

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 , 330Cd Coupe 2004r

Osiągnięcia Piasek94

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam e46 coupe 330cd 204km 2004 rok. Czytałem duzo na ten temat... I kzdy pisze co innego zadnych konkretów. Nie wiem od czego to moze byc. Obroty zaluja na biegu jalowym +/- 50 rpm . Dodam ze jestem mechanikiem i sprawdzam wszyskto po kolei , ktos mi powiedzial ze to wina wtryskow. Ale omijam je jak najdalej narazie. A wiec tak co wykluczylem: -nieszczelny dolot lub wydech ( dolot nowe uszczelki, brak klapek w kolektorze, nowy kolektor wydechowy zeliwny od starszego modelu, wiadomo standard org pekniety) -podmienilem zawor na listwie paliwa nic nie pomglo -spr swiece zapl., wymienilem sterownik bo byly bledy d swiec na oryginalny -wymontowalem zawor cisnienia "prop" z cp3 i rozebralem lekko przytarty wiec tez go wykluczylem. -wtryski na porownaniu na kts "igly": -0,308 -0,967 0,174 -0,537 1.016 0,604 -Cisnienie rail 32,74 MPa wymagane jak i zmierzone pokazuje tak samo Jedyny blad co wyskakuje raz kiedy to 4757 Siłownik przepustn.zawirowujacej błąd w silniku. A w klimatyzacji 19 Dodatkowa pompa wodna , ogrzewanie dodatkowe/postojowe . Zwarcie do masy. Czy to moze byc wina tego podgrewacza? Mozna go jakos ominac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.