Skocz do zawartości

Tomm

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Krzeszowice

Osiągnięcia Tomm

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. jeżeli chodzi o uszczelki to niedalek mnie jest dobra można powiedzieć hurtownia (i troche znajomiści), a co do planowania głowicy to mam zaufanego tkokarza i zakład w którym to robią nie będę się kłucił bo każdy ma swoje przekonania pozdro
  2. a Ty myślisz że w kanałach w głowicy w których jest olej to nie masz ciśnienia ??a olej z pompy to o tak sobie wędruje do głowicy
  3. a co do planowania to każdy ma swoje przekonania, ja nie pisze żeby głowice planować 1mm i więcej, tylko wyrównać , żeby nie pozostał ślad po starej uszczelce i żeby mieć pewność że jest prosta , nie robie po tanich kosztach tylko tak jak powinno być bo robie dla siebie,
  4. sorka że dopiero teraz pisze więc tak uszczelki wyszły mnie 220zł nie powiem Ci które ile kosztowały bo płaciłem za wszystko razem wszystkie uszczelki były firmy "erling"
  5. Tomm

    Lekkie kolo zamachowe ??

    ja jak będę robił sprzęgło to na 100% przy okazji będę zakładał zelżone koło zamachowe, jest spora różnica, zyska się dużo na momęcie obrotowym , mnie naprzykład bardziej interesuje przyspieszenie niż prędkość maksymalna :roll2:
  6. Tomm

    wyciek płynu z chłodnicy, max

    może kruciec z tyłu głowicy, ja tak miałem, przejedz kilka kilometrów tak aby silnik się zagrzał i wjedz na kanał i zobaczysz wszystko
  7. HAMULCE- dobrej jakości to polecam Textar, USZCZELKI- erling (seryjnie też zakładane w naszych BMW)
  8. jeżeli bedziesz robił głowicę to wymień uszczelke pod nią , pod deklem zaworów, pod rozrządem ,pod kolektorem ssącym i wydechowym , i przy okazji jak głowica będzie ściągnięta to wymień uszczelniacze na zaworach, no i oczywiście planowanie głowicy
  9. tu masz narysowane czym się różnią symetryczne od asymetrycznych wyciąg żarówke którą chcesz wymienić i zobacz i po sprawie http://img180.imageshack.us/img180/4646/symasymdd3.jpg
  10. Weź i sprawdz czy ten kabel co idzie do włącznika czy to minus czy plus bo nie pamiętam ,jak minus to odepnij go i weź gdzieś minus z pod jakiejś śrubki w klapie i podłącz zamiast tego co teraz masz i wtedy zobacz jak będzie działać (wył. się) to znaczy że włącznik dobry i musisz szukać przyczyny na kablu
  11. Kolega dostał od rodziców E36 1.6 mieli ją od nowości i ma przebieg 410tys km. i dalej jezdzi nie ma z nią żadnych problemów, no tylko że fakt że auto cały czas w rodzinie a nie kupione od obcego to troche inna bajka
  12. Witam , sam wyjmowałem w swojej buni wał i nie trzeba odkręcać układu wydechowego ściągłem tylko osłone wydechu , a układ wydechowy poodpinałem z wieszaków i opuściłem w dół , napewno wygodniej jest jak nie ma układu wydechowego ale po co sobie pracy dodawać
  13. Było na forum poszukaj
  14. Mateusz_S1 napewno nie po 96 bo ja mam z 95 roku auto i mam już ten drugi typ
  15. Witam , o ile mnie dane nie mylą to po 93r były montowane już te drugie nerki, od poprzednich różnią się tym że obramówka chromowana jest wypukła i inny kształt piur. i rozmiarowo troszke inaczej się mają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.