Skocz do zawartości

Duro

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E53 4.4i 286KM M62 2002r.
    BMW E53 3.0D 184KM M57 2003r.

Osiągnięcia Duro

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z obrazem z czytnika nawigacji DVD MK4. Obraz ten od dłuższego czasu stwarzał problem. Po odpaleniu samochodu w chłodne dni ekran długo pozostawał czarny, bądź wyświetlał tylko logo bmw które różniło się w zależności od wgranego softu. Po pewnym czasie, raz dłuższym innym razem krótszym obraz pojawiał się i widziałem menu z czytnika nawigacji. Teraz obraz zniknął zupełnie a menu które widzę pochodzi z tunera TV. Jeśli podepnę czytnik DVD pod niebieską kostkę tunera TV na ekranie monitora 16:9 widzę logo bmw tak jakby uruchamiał się soft jednak na tym koniec bo nie zostaje załadowany. Jesli włożę płytę DVD z softem do czytnika MK4, soft zostaje prawidłowo załadowany i przy ponownym odpaleniu czytnika pojawia sie logo z załadowanego softu jednak nic dalej się nie dzieje, wyświetla logo podczas jazdy i na tym koniec. INPA nie widzi w ogóle czytnika. Czytnik normalnie pobiera i oddaje płyty, przyjmuje soft itd. Czy ktoś miał podobny problem i udało się go rozwiązać?
  2. Chętnie sprawdzę i porównam, tylko jakie powinny być wartości? Dodam że w momencie wyrzucenia błędu ciśnienie na listwie wynosiło 512,05 bar a ciśnienie pompki progowej 4,06 bara, prędkość obrotowa silnika 2372 obr/min.
  3. Zalanie nowego paliwa nie nic nie zmieniło
  4. Paliwo zatankowane na Orlenie. Też myślałem żeby go spuścić ale nie chce mi się wierzyć to to. Cały czas tam tankuje i było Ok. Zapomniałem dodać że korekty wtryskiwaczy są w normie, robiłem też dziś próbę przelewową i wszystkie wtryskiwacze przelały bardzo podobnie różnica max może 5%
  5. Witam. Mam problem ze swoim samochodem BMW E53 3.0D 184KM 2003r. Miałem około 20L paliwa w baku. Wszystko było w porządku. Postanowiłem zatankować i wtedy zaczął się mój problem. Przejechałem około 5km od stacji paliw i na zegarach wyskoczył komunikat "Fuel inject system" i silnik przeszedł w tryb awaryjny. Od tego czasu po zgaszeniu i ponownym uruchomieni silnika wszystko wygląda normalnie do momentu przekroczenia 2000 obr/min. Wtedy wyskakuje błąd na zegarach i tryb awaryjny silnika aż do momentu ponownego uruchomienia. Nie przekraczając 2000 obr. można jechać i nic się nie dzieje. W momencie pojawienia się błędu na zegarach INPA wyświetla jeden błąd "4496 Raildruck-Plausibilitaet". To co zrobiłem do tej pory to wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem pompę progową, wymieniłem zaworek "zwrotny" przy filtrze paliwa, wyczyściłem czujnik ciśnienia na listwie mimo ze wyglądał na czysty, wyczyścilem zawór regulacji ciśnienia w pompie paliwa mimo ze też był czysty i nic nie przyniosło żadnej poprawy. Co jeszcze można próbować zrobić?
  6. Witam. Mam ten sam problem. Czy udało Ci się go rozwiązać?
  7. Problem rozwiązany. U mnie rowniez spalona grzałka zrobiła zwarcie i przepaliła bezpiecznik. Początkowo tego nie zauważyłem myśląc że bezpieczniki są tylko w schowku sprawdziłem tylko 30sto Amperowe ze schowka i wszystkie były dobre, a przepalony bezpiecznik znajdował się w skrzynce z DME. Jest tam 5 bezpieczników 30A. Po wymianie bezpiecznika wszystko samoistnie wróciło do normy ale na wszelki wypadek pokasowalem błędy i wywala juz tylko coś z termostatem. Podejrzewam ze to ta grzałka której juz nie podłączałem bo wyczytałem na forum ze można bez niej jeździć.
  8. W INPA po wybraniu silnika i wejściu w błędy jest opcja pod "przyciskiem" F7 "adaptionen" jeśli to ta adaptacja to próbowałem. Jeśli to nie jest te kasowanie o którym piszesz to nie wiem jak poprawnie je skasować.
  9. Witam. Kupiłem w/w samochód. W dniu zakupu jeździł bardzo dobrze i zachowywał się całkiem normalnie. Następnego dnia rano zaraz po odpaleniu poczułem zapach palącej się izolacji. Wyłączyłem silnik, zajrzałem pod maskę i nic nie zobaczyłem. Przy kolejnej próbie odpalenia, auto juz nie odpaliło. Nie zakręcił nawet rozrusznik. Wyrzuciło tylko na zegarach "Engine failsafe prog" i "Trans failsafe prog. Świeciły także kontrola trakcji i ABS. Po podpięciu INPA nie można było połączyć się ze sterownikiem silnika. Rozpocząłem poszukiwania i znalazłem podobny temat z podobnymi objawami. Tam winna wszystkiemu okazała sie grzałka w obudowie termostatu która robiła zwarcie i przepaliła bezpiecznik 30A. Po wymianie bezpiecznika można było połączyć sie ze sterownikiem silnika i zaczynać błędy po których ktoś doszedł ze to właśnie ta grzałka. Idąc tym tropem zauważyłem że ta grzałka jest spalona też u mnie. Ma chyba gdzieś zwarcie do masy dlategobże przewody ją zasilające jak i sama wtyczka jest stopiona i śmierdzi spalenizną. Po odcięciu tej grzałki i spalonych przewodów błąd skrzyni juz sie nie wyświetla. Można połączyć sie ze sterownikiem i sprawdzić błędy silnika. W dodatku silnik juz odpala ale pracuje bardzo nie równo, falują obroty, szarpie i rozpędza sie do max 40km/h, brak reakcji na gaz. Na zegarach wciąż widnieje błąd "Engine failsafe prog" a wraz z nim w INPA pokazuje błąd "131 DK-Steller Regelbereich" ale nie mogę nic na ten temat znaleźć. Podpowie ktoś gdzie rozpocząć dalsze poszukiwania? Żeby nie zakładać kolejnego tematu, zapytam tutaj. Czy bezpieczniki w E53 są tylko w schowku i w bagażniku czy pod maską też gdzieś znajdę? Jeśli tak to gdzie ich szukać? Konkretnie interesują mnie od DME, przepustnicy i grzałki termostatu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.