Skocz do zawartości

Bikermicefrommars

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f10 518d 2014 LCI n47d20c

Osiągnięcia Bikermicefrommars

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Z cylindrami wszystko ok dzialaja i nie ma zadnych bledow.
  2. Witam, mam problem ze swoja e60 z 2009 roku 520i.Jakiś czas temu wyzionęła ducha.Pękł blok silnika mimo oszczędnej jazdy.Byłem zmuszony wymienic. Awaria ktora spowodowala wymiane silnika to podczas jazdy okolo 180/h nagly spadek mocy i zaczelo trzesc cala buda + wibracje na kierownicy .Komputer ograniczyl moc ja zjechalem i wezwalem lawete. Po stwierdzeniu pęknicia bloku musiałem ja odpalić jeszcze kilka razy i za kazdym razem trzęsło cała budą. Juz po wymianie silnika na nowy okazało sie że nadal występuje trzesienie kabiny wibracje na desce i kierownicy.Mechanicy stwierdzili że to najprawdopodobniej poduszki pod slnikiem ktore podczas poprzedniego pekniecia zalały sie olejem i i tak były juz moco zużyte.Wymieniłem więc poduszki i okazalo sie że problem dalej istnieje. Dalej po odpaleniu czuc jakby jechało sie ciagnikiem telepie i są wibracje szczegolnie przy dodawaniu gazu i na wyzszych biegach.Znajomi mechanicy sprawdzili wszystko dokładnie miedzyinnymi czy nic nie opiera się w poblizy silnika czy może oparl sie gdzieś wydech .Silnik jest teraz troche wyżej na poduszkach.Ostatecznie mechanicy stwierdzili ze to raczej na 99 % dwumas.Moje pytanie do doświadczonych braci czy moze to byc cos innego niz dwumas i rzeczy ktore opisalem ? Nie ukrywam ze to dosyc droga impreza.dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.