Skocz do zawartości

Danoms

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60, 530d , 2003

Osiągnięcia Danoms

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Więc tym razem juz nie zapalił po tych 24h.. Ten guzik od zabezpieczenia sprawdzałem i raczej jest ok , nawet na krótko go połączyłem ( jak to całekiem wyłączyć to nie mam pojęcia ) Przekaźnika od pompy paliwa nie mogę wgl. zlokalizować , za schowkiem mam trochę inaczej niż w schemacie który mi podesłałeś link : http://www.fotosik.pl/zdjecie/cee0084bf97ef109
  2. Odłączenie tych kabli nic nie dało . Gdzie znajduje się ten przekaźnik ? Na błędy mogę podjechać dopiero jutro ( jeżeli zapali po 20 h jak wcześniej :D ) dodam też że mam dołożone dodatkowe zabezpieczenie , przed odpaleniem muszę nadusić guziczek - jezeli tego się kliknie to również kręci i nie zapala ..może z tym coś się dzieje hmm
  3. Witam od 1.11 mam problem z moim Bmw . Samochód kręci lecz nie odpala . Wczoraj zdarzyło mi się to 3 raz :| . Nie wyskakuje żaden błąd gdy to się dzieje. Usterka sama ustępuje po ok 20-24h. Gdy odczekam np. 10 h to dalej nie zapala . Za każdym razem działo się to na zimnym silniku. Podobny objaw miałem w swojej mazdzie Xedos 9 - w tedy był to immobilizer . Lecz róznica była taka że mazda wgl. nie zapalała do czasu wymiany kluczyka , a bmw po tych 20 h pali jakby nigdy nic. Co to może być ? Sorry , jeżeli temat już był . Znalazłem podobny problem na forum lecz objaw był na ciepłym silniku. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.